Manual studer 089 pdf of copy

Status
Please reply by conversation.

djn111

Nieuwkomer
Het onderwerp zegt alles,

Voor mijn Studer 089 de originele manual, niet die van de 189 die op de ftp site van studer staat. Hoop dat iemand kan helpen.

En een "long shot" onderdelen zijn ook welkom.

DJ

Hallo,

Er zijn verschillende versies van de 089.
De serivice manual van de 089 mkII heb ik in pdf formaat.
Hier kan je hem downloanden:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/29646487/ServiceManual089MkII.pdf
Let op, de pdf staat op mijn dropbox en zal ik nadat je hem hebt gedownload weer verwijderen i.v.m. beperkte ruimte.
Wil je laten weten als je hem hebt?

De Manual/Service Manual van de 089 MkI heb ik ook, maar deze heb ik enkel in originele papieren vorm.
En kopieren of inscannen is nogal een klus gezien het een dik boekwerk is.

Vergeten bij te zetten: als je van één of enkele pagina's iets wil kan ik natuurlijk wel ff een fotootje maken daarvan met mijn gsm.één of

Hoi,

Het is een MKI volgens mij,

M4XVlv.jpg

Super bedankt om die file even online te zetten, en opgehaald. Een deel is zeer bruikbaar.

Ik zal je een PM sturen, misschien kunnen we in overleg de MKI ook inscannen ?

Mvg djn

Mooi tafel, DJN!! Bijzonder! Vertel eens?

Ah juist,

Dat is precies dezelfde tafel als ik heb.
De manual die ik op papier heb hoort daarbij dus ik denk dat inscannen voor jou wel een heel grote meerwaarde heeft inderdaad.
Laten we daar inderdaad iets over afspreken.

Hoi,

Ja dat zou het zeker zijn :-) !

PM gestuurd.

En een iedere die zich afvraagt "te koop ?" Nee sorry.

Voor Enzo:

Wat zo je willen weten ?
De mixer is eind jaren 60, de tijd waarin ontdekt werd hoe een mixer voor de verschillende doeleinde zou moeten werken. Gebouwd in een kwaliteit die er voor zorgt dat ie nog steeds werkt.

Er zit geen IC in alleen transistoren, voornamelijk BC109C en 2N3055, verder losse printjes met een soort voorloper van de opamp en de later A101 van Studer. En alle in/out hebben trafo's. Weegt 60 kilo ongeveer, en dat noemde ze "portable".

Hij of toch Zij, is tot voor kort nog steeds in gebruik geweest, en er zijn klassieke opnamen mee gemaakt. Ik wil h'm gaan gebruiken om met mijn Studer B62 opnamen te gaan maken, van voornamelijk Jazz rechtstreeks, met parallel direkt outs naar digitaal.

Als je nog meer wilt weten schiet maar :-)

DJN

Status
Please reply by conversation.
Back