Zoek: Moog Voyager Select Series

Status
Please reply by conversation.

Freelander

Ouwe rot
Dus géén RME.... en bij voorkeur "Select Series" (Vind niet alle kleuren combi's even mooi)

maar Performer, Electric Blue e.d. ook welkom.

Gold is niet interessant, behalve als het maar één knopje is ;)

Ik heb een mint witte performer variant voor je als je nog interesse hebt...kijk op marktplaats of PM me.

Zoek een Select, Witte Moogs staan hier al... Succes met je verkoop !

:okdan: Okidokie

hallo Rob,

Misschien overbodig ik heb mijn Voyager Old School nog staan en ik doe er niets mee over de prijs is te onderhandelen en evt een case inruilen?

met vr groet,

John

Topic starter zoekt deze

Attachments

• 20161112_133102.jpg
    20161112_133102.jpg
    75,5 KB · Bekeken: 59
Digiloog heeft gelijk, dan liefst de eerste links vooraan :) (staat mooi naast mijn witte Performer)

Select Series.jpg

Digiloog heeft gelijk, dan liefst de eerste links vooraan :) (staat mooi naast mijn witte Performer)

Bekijk bijlage 113362

Is dat niet de Vertigo!
Mijne is de Fire red, uiteraard zijn mijn transparante knoppen niet standaard, die komen van de GOLD.
Je kon ook uit diverse houtkleuren kiezen.
Maar 2 Voyagers is dat niet een beetje teveel van het goede?
Waarom dan geen nieuwe D i.p.v. een select.

Nee, het is de Blue lights maar soms noemen ze deze uitvoering Angle Lights

Een White-washed cabinet, Electric Blue back lighting, All Blue rocker switches en Blue capped jack panel.

een "D" is prachtig... maar ik ga denk ik de presets enorm missen, alhoewel er al veel patches op internet verschijnen. Dat heeft ook wel wat

Een "D" is prachtig... maar ik ga denk ik de presets enorm missen, alhoewel er al veel patches op internet verschijnen. Dat heeft ook wel wat

Met een D begin je bij skretch, om te experimenteren uitermate geschikt.
Duurt uiteraard wel iets langer voordat je resultaat boekt, bij een Voyager kun je een present aanpassen aan je smaak en dat gaat uiteraard wat sneller.

Status
Please reply by conversation.
Back