Hallo allemaal

ambientmodular

Ingeburgerd
Hoewel ik al lange tijd meelees ben ik pas sinds kort lid, dus bij deze wil ik me even voorstellen. Mijn naam is John, 45 jaar. Van origine ben ik gitarist, maar na daar lang niets mee gedaan te hebben ben ik een paar jaar geleden op de electronische muziek gedoken. Na een flinke verzameling vintage synths (niets heel bijzonders) opgebouwd te hebben ben ik nu aan het downsizen. Uiteindelijk wil ik verder met een modulair systeem (in opbouw), een Vermona Perfourmer, een Nord drum, een verzameling effectpedalen, een Linnstrument en Ableton Live.
Ik ben nog wat aan het leren en experimenteren, maar zodra ik iets opneem wat de ik de moeite waard vind zal ik dat hier zeker delen.

Welkom John :mega: Veel plezier op SF!

Welke vintage synths heb je (gehad) dan? Ook de niet-bijzondere kunnen natuurlijk interessant zijn....

Hi

Hi

Dank je!

Ik ben begonnen met een Roland SH-1000, daarna in willekeurige volgorde:

Roland Juno 106
Kawai SX-240
Korg Poly 61
Korg DSS-1
Korg DS8
Yamaha V50
Akai S700
Akai S950
Roland S330
Roland JV1080
Waldorf Pulse
Spectral Audio Neptune

En nog een sub phatty en de vermona.

Tegen die tijd was mijn setup gewoon te ingewikkeld, ondanks alle patch bays e.d. Bovendien moest ik naar een veel kleinere kamer verhuizen, dus nu is bijna alles weer te koop of verkocht. En om eerlijk te zijn heb ik met die kleinere setup veel meer plezier!

Back