Voor de startende diy

De videoman is anders best enthousiast. :D
Op zich best een leuk idee met zo'n kartonnen doosje, maar €10 was een betere prijs geweest en de bedrukking is gewoon bedrog. Ik hoop dat Conrad daar vet mee op z'n bek gaat.

"Nog meer genieten van uw eigen synthesizer-geluid? Zet dan het volume maar wat harder met de volumeknop." Toe maar, het kan niet op!

Ik ben benieuwd of mijn review geplaatst wordt.

Laatst gewijzigd:
had dit eerlijk gezegt ook snel gepost op het eerste aanzicht, lekker fake zo.
HIer mag een slotje op. Voor de beginnende DIY'er : koop een 2e hands Korg Monotron en soldeer hem uit elkaar!

had dit eerlijk gezegt ook snel gepost op het eerste aanzicht, lekker fake zo.
HIer mag een slotje op. Voor de beginnende DIY'er : koop een 2e hands Korg Monotron en soldeer hem uit elkaar!

Voor wie Duits kan verstaan is er een video tutorial van Götz op komst hoe je een Monotron m.b.v. een Teensy van midi voorziet.
Grappig ding trouwens die Monotron, zo met de CV inputs al duidelijk aangegeven op de print.

Het is geen eigen merk product dus ik denk dat dat wel meevalt
Nee, geen eigen merk maar ik vind hun eigen tekst toch redelijk suggestief... Ik denk dat ze dit product nog niet eens bekeken hebben maar gewoon geplaatst. Zodra ze erachter komen wat het is zouden ze het meteen moeten weghalen.

en ze beweren nergens dat die schuiven daadwerkelijk iets doen...
Nou ja zeg, daarom juist is het misleiding.

Kent u Axel F, met de soundtrack van de film 'Beverly Hills Cop', Take On Me van A-Ha of het hele repertoire van de Duitse band Kraftwerk nog? Stuk voor stuk grote hits, gemaakt met een synthesizer, het retro keyboard uit de jaren '80.

Maak nu zelf uw eigen synthesizer met dit bouwpakket en laat klassieke tonen of futuristische klanken tot leven komen. Via de twee toetsen wisselt u eenvoudig tussen twee octaven of speelt u hele- of halve tonen. Aanraking van de touchpads levert vervolgens de gewenste klank. Deze klanken worden mooi gevisualiseerd via de LED's. Nog meer genieten van uw eigen synthesizer-geluid? Zet dan het volume maar wat harder met de volumeknop.

Het bouwpakket wordt geleverd met alle onderdelen en is ook voor beginners eenvoudig in elkaar te zetten. U zult wel een aantal componenten op de printplaat moeten solderen. De Engelstalige (en Duitstalige) handleiding begeleidt u stap-voor-stap tijdens het hele bouwproces.

Antwoord.
Beste torp,

Hartelijk dank voor je review over Franzis Verlag 65341 Synthesizer kit Synthesizer bouwpakket Leeftijdsklasse: vanaf 14 jaar.
Helaas hebben we je review moeten afkeuren omdat er informatie in staat die:

Te weinig informatie bevat of ongepast is.

Ongepaste tekst bevat.

Dit is de tekst die we van u ontvingen over Franzis Verlag 65341 Synthesizer kit Synthesizer bouwpakket Leeftijdsklasse: vanaf 14 jaar.

Trap er niet in
Laat je niet foppen en zoek even op internet. Het enige wat je krijgt zijn wat simpele electronica, een speaker, 4 dipswitches en een volumeregelaar. De schuiven en knoppen bovenaan, de FX/Effects, de AUX en Master uitgangen zijn allemaal fake.

Back