Deluge Sequencer, Synthesizer + Sampler

synthstrom-deluge.jpg

Er is nog niet veel informatie over bekend. Een soort Fruity Loops in hardwarevorm?

Even een copy-paste van Synthopia:
Synthstrom Audio has announced that they will be launching the new Deluge sequencer/synthesizer/sampler Oct 22 at an event in Auckland, NZ, followed by a full web launch on Oct 25. The Deluge is a portable, combination synthesizer, sequencer and sampler that’s designed to let you create and perform electronic music computer-free. Developed by Synthstrom’s Rohan Hill, the Deluge features 128 RGB pads, arranged in a 16 x 8 grid; a built-in synthesizer; up to 12 minutes of sample playback from SD card; and sequencing of up to thousands of notes.

“Via synthstrom” als in: via partners als je in een schengenland bent (zoals het voor ons geldt). Je kan het niet zelf doen maar door het niet naar NZ terug te hoeven sturen heb je dan ook geen gerotzooi met dubbele import kosten.

(Ja die hoef je maar 1 keer te betalen maar vervoerders maken daar veel fouten in en doen geen flikker om je te helpen het terug te claimen. Heb het wel eens 3 keer moeten betalen vanwege een buiten de eu rma wat na 1 reparatie nog niet goed was).

En over het nut: het deluge segment display is toch best heel ….

…. waardeloos. Schrijf me meteen in zodra het kan.

“Via synthstrom” als in: via partners als je in een schengenland bent (zoals het voor ons geldt). Je kan het niet zelf doen maar door het niet naar NZ terug te hoeven sturen heb je dan ook geen gerotzooi met dubbele import kosten.

Ik heb dit gevraagd, maar nee, ze willen hem toch echt zelf zien. Let er wel op dat als je niet de eerste eigenaar bent, je misschien opnieuw invoerrechten moet betalen.

Schrijf me meteen in zodra het kan.

Er staat: from 3pm EDT Sept 10th
Ze nemen orders aan vanaf vandaag 2100 onze tijd. Dus snel reageren.

Ik heb dit gevraagd, maar nee, ze willen hem toch echt zelf zien. Let er wel op dat als je niet de eerste eigenaar bent, je misschien opnieuw invoerrechten moet betalen.
Jij quote van synthopia maar heb je hun site bekeken?:

We will be offering the service through local repair partners in the UK and Europe (Schengen) and we’ll be taking care of the rest of the world ourselves in New Zealand.

Helaas ligt de oled service pagina al sinds 9 pm plat. Denk dat meer mensen het segment display zat zijn :D

Via facebook laat Ian Jorgensen weten dat de voorverkoop door problemen gefaald heeft. Ze gaan het anders aan pakken en zullen over enkele dagen met meer informatie komen.

"We'll make an announcement of a new roll out, and try to cause less panic next time, cos there is no need to panic"

Raar want het staat al sinds het begin zo op de website. We zullen zien. Je kunt altijd de pre order cancellen als alle details bekend zijn.

wel vet dat er een oled inkomt. heb hem juist laten varen om de huidige interface.
we te weinig knoppen nog steeds.

Je kunt zeggen dat dat zn charme is. Maar de interface is sowieso behelpen.

Die mini lettertjes tussen de fel verlichte padjes van de grid zijn heel moeilijk te lezen voor deze snel 50 jarige.

Ik verwacht niet dat de oled de workflow veel veranderd, maar die cryptische tekens in het segment display helpen gewoon echt niet echt (niet).

Twee uur op de refresh knop zitten hameren voor niks, jammer. Toont wel dat er behoorlijk wat mensen een nieuw schermpje willen. :p

Die mini lettertjes tussen de fel verlichte padjes van de grid zijn heel moeilijk te lezen voor deze snel 50 jarige.

Al eens naar de overlays van mxpand gekeken?
Prijzig maar zeker aan te raden.

• Duimpje
Duimpjes: L56
en nu zal iedereen beginnen neuten over menu diving

Eh, das nu al hoor. Bepaalde parameters zijn erg verstopt.

Al eens naar de overlays van mxpand gekeken?

Deluge (Synthstrom Audible) - Instrument Overlay​

Xluge Complete Colors - instrument overlay for alternative and intuitive design + unlabeled (shift) functions. High-quality operating template (front film, skin) for the Deluge sequencer, synthesizer, sampler, groovebox by Synthstrom Audible.
www.mxpand.com
www.mxpand.com

Prijzig maar zeker aan te raden.

Zeker. 8)

Vanavond mail gekregen en besteld:

Dus pre ordering is mogelijk
(Sorry voor belabberd kwaliteit foto's

Attachments

• 20220916_015240.jpg
    20220916_015240.jpg
    137,3 KB · Bekeken: 143
  • 20220916_015850.jpg
    20220916_015850.jpg
    208 KB · Bekeken: 139
  • 20220916_015944.jpg
    20220916_015944.jpg
    132,2 KB · Bekeken: 156
Laatst gewijzigd:
Info nu ook op officiële site te vinden:

Laatst gewijzigd:
Goed dat je het zegt, want ik had nog geen bevestigingsmail gezien. Stond in de spam ;-)

Zag vandaag een mail van Synthstrom en dacht, yes!! Eindelijk kan ik de Deluge binnenbrengen voor de Oled upgrade maar gaat over de prijzen die verhoogd worden en een deel over de upgrade (zie hieronder).
Ik heb op 16 september het bedrag ($51) overgeschreven maar nog niets vernomen en ben wel benieuwd. Misschien dat er iets in de spam is terechtgekomen maar deze mail heb ik iig wel ontvangen.

Zijn er hier mensen waarvan de upgrade al is gedaan? En wanneer hebben jullie ingeschreven? Ik vind het wel lang duren eerlijk gezegd.

- Retrofit Progress

We don't plan to be adding any other country specific zones at this stage, there are now five zones: UK, EU, Canada, NZ/AUS and Rest of the World - please don't request further additions.

Please be patient and don't hassle/email us - we understand the frustration, especially as people see others share photos and video of their retrofitted Deluges online. This is a huge logistical mission and we're going about it as quickly as we can without sacrificing our ability to look after every other aspect of operating. We know a lot of you, especially in that 'Rest of World' group are anxious. We're working our way through best methods for counties, please be patient, we will be in touch, and remember to please just check this page every now and then rather than email us with questions:
https://synthstrom.com/product/oled-retrofit-deposit/

Back