Oberheim Matrix 6 & 1000 Controller DIY kit

@madr meer matrix synths is meer voices
12 voices waarvan 6 links en 6 rechts gepanned klink breed en vet.
Alhoewel ik zelf dus 2 keer opneem dus kan het me 1 synth.
Wellicht kan je me de controller meerdere patches op meerdere devices bewerken.

Dank! Dat is standaard. Mijn six trak kan je elke voice los programmeren. Als je dat goed aanstuurt kan je hele leuke dingen doen. Kan dat bij een matrix 6 ook? Want dan je ze dmv deze controller door de voices laten steppen bij elke nieuwe aanslag. Of door 12 voices heen met 2 matrix 6-en. Of unison.

En dat er een arduino inzit maakt het helemaal flexibel. Volgens mij kan je die dan nog makkelijke zelf aanpassen met extra functies.

Ziet er goed uit die controller van AlpesMachines...

Iemand eventueel geïnteresseerd in een groupbuy?

Evt wel, als iemand deze DIY kit voor mij dan tegen betaling in elkaar kan/wil zetten.

Ik ben echt dol op mijn M-1000's en de Access controller die ik heb is vrij beperkt.

Is die rom update dan ook niet aan te raden voor snellere response?

Nou ik kom er achter dat er ook een rom update voor de m6 net als voor de m1000 en beide verbeteren wel de response maar de cpu gaat bij een volle buffer toch nog over zijn nek.

Heeft Iemand een eeprom programmer? Dan zouden we een zooi eeproms van ebay kunnen halen en voor weinig geld een rom update kunnen krijgen.

Als een group buy ons voldoende voordeel geeft dan doe ik mee.
Mogelijk voor 2 stuks daar ik nog iemand weet die wel geinteresseerd is als ik het voor hem assembleer.

en een rom update voor mijn M6R zou wel fijn zijn, heb er reeds een voor de M1000 en dat is toch wel een verbetering !

Het is al weer een tijdje stil hier, maar zijn er nog leden geinteresseerd in een group buy?

Ik zal even contact opnemen met de verkoper en vragen of een group buy uberhaupt zin heeft en vanaf hoeveel stuks er een korting verwacht mag worden.

zijn nu sowieso uitverkocht en hij verwacht 20 weer te hebben in mei. Ik vraag me af of die sowieso baat heeft bij een groupbuy als die via de gewone bestellingen kits aan het uitverkopen is, behalve als die een aparte run doet voor synthforum?

Daar zit wat in. Ik stuur toch ff een berichtje in het kader van niet geschoten...

Ik zal even contact opnemen met de verkoper en vragen of een group buy uberhaupt zin heeft en vanaf hoeveel stuks er een korting verwacht mag worden.

Bedankt. Ik ben ook wel geinteresseerd.

Mvg.

CoolRunning

Ik heb ook interesse, die prijs is toch inclusief de 'doos' als ik het goed begrijp?

Ook interesse hier!

Stereoping werkt ook aan nieuwe controller:

Desktop en rack versie

http://www.stereoping.com/matrix-programmer-preview/?lang=de

Promo_SP_Table.jpg

Promo_SP_Rack.jpg

Wow die Matrix controller ziet er strak uit zeg. Ik doe ook wel mee aan een groupbuy als er meerdere liefhebbers voor te porren zijn..

Back