Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Sommige S-1100's hebben zowel een externe als een interne SCSI aansluiting. Daar kun je dus zonder veel problemen een interne drive in hangen, maar de meeste S-1100's hebben enkel een externe aansluiting. Dus even de motorkap eraf en je SCSI kaart aan de binnenkant bekijken.![]()
Origineel geplaatst door dob
Aan de binnenkant zit idd. ook zo'n aansluiting op de scsi kaart. Maar ik zie niet direct waar ik een HD zou moeten monteren... misschien helemaal rechts voor??? Waar heb jij dat gedaan?

Origineel geplaatst door dob
Aftappen doe ik vooralsnog alleen aan een bar in het weekend![]()
Ik geloof niet dat ik daarmee ga "kloten" in mijn S-1100... ben veel te blij ermee.
Ben 's bij de mediamarkt gaan kijken voor iets van Zip of Externe HD, maar ik werd doodgegooid met USB, Gigabyte's en flashroms.
Daar kan ik gewoon echt niet terecht met mijn externe 50-pins scsi +/- 500 Mb opslagmedium behoefte...
Hoewel het met een standaard S-1100 volgens mij nog steeds zou moeten kunnen met wat knip en plak werk. 
Volgens mij zijn die dingen wel te krijgen bij Thomann ofzo. Ik zal eens kijken of ik een linkje kan vinden.
): http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2760666860&category=26771