• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

diverse mooie eurorack, o.a. Verbos, Sputnik en MeMe Antenna

G

Guest

Guest
ik probeer het nog maar 's - gewoon omdat ik het jullie gun.

Sputnik Modular 5-stage voltage source €295
zeer uitgebreide voltage source/sequence module met plenty mogelijkheden, interne/externe klok, stage select, pulse en saw output (audio bereik) - als nieuw in originele verpakking, Schneidersladen prijs = 400

Verbos DIY power supply + distributie €175
complete voeding voor je DIY case: geschakelde power adapter en bord met 20 header + nette aansluiting/switch naar de buitenwereld
nieuw en ongebruikt - Verbos verkoopt het niet los. buitenkansje.

MeMe Antenna case met Verbos power supply 3 x 84hp €600
kostte nieuw rond 900, enkele maanden terug, en is in absolute nieuwstaat.
erg mooi uitgevoerde case in echt massief notenhout (lekker licht) met mooie zwarte profielen, threaded strips en een Verbos voeding, zoals ook hierboven los te koop wordt aangeboden.
Echt prachtig handwerk, heel mooie constructie, echt een plaatje.

hier de specs van de voeding zoals deze in de case zit, maar ook die los verkocht wordt:

Verbos Electronics Power Board Specs:
Power Headers: Total 20 non-shrouded headers
Output (Maximum): 1.2 A @ +12V / 1.2A @ -12V / 1A @ 5V
Maximum Output will be limited by the AC/DC adapter used for the Power Board. This system comes with 2.4A adapter.
Alles is in een staat die je van mij mag verwachten. Opsturen kan, ook de case, alles wordt veilig en zorgvuldig verpakt. Maar ophalen kan natuurlijk ook.

Attachments

• sput1.jpg
    sput1.jpg
    62,6 KB · Bekeken: 140
  • meme3.jpg
    meme3.jpg
    44,9 KB · Bekeken: 131
  • verbos.jpg
    verbos.jpg
    58,6 KB · Bekeken: 123
  • sput3.jpg
    sput3.jpg
    49,8 KB · Bekeken: 127
  • meme2.jpg
    meme2.jpg
    67,9 KB · Bekeken: 116
Last edited by a moderator:
nog wat foto's - inruil Enclave 6U of eventueel 3U mogelijk

Attachments

• meme5.jpg
    meme5.jpg
    63,6 KB · Bekeken: 136
  • meme6.jpg
    meme6.jpg
    47 KB · Bekeken: 118
  • meme7.jpg
    meme7.jpg
    50,4 KB · Bekeken: 117
  • meme8.jpg
    meme8.jpg
    41,7 KB · Bekeken: 119
  • meme1.jpg
    meme1.jpg
    90,7 KB · Bekeken: 117
nog 1 schop voor de meme antenna case met verbos power en de losse en voor de losse complete verbos set van power en distributue, voor de prijs van een doepfer diy setje....

laatste ronde...

verbos voeding 175,-

meme antenna case met verbos voeding 600,-

ik had nog wel netjes 3 dagen gewacht om 'of doe een bod' toe te voegen, maar blijkbaar mag dat niet, om een bod vragen in de buurt van de vraagprijs. zou dan het hele concept van de 'vraagprijs' ook niet verboden moeten worden??!

laat ik daarom maar zeggen dat ik biedingen in de buurt van de toch al scherpe vraagprijzen welwillend zal overwegen. de case is bijna leeg en niet gebruiken is ook jammer van zoiets moois.

complete set voeding en distributiebord van Verbos electronics voor je zelfbouw case, nieuw €150

meme antenna eurorack case in black walnut echt hout, als nieuw, erg mooi €550

koop ze nu voor de dollar door het plafond gaat!!!

:slotje: svp, als het niet wil, dan wil het niet. ik pak het in en zet het weg. bedankt.

Back