Release :: NatonCodeCD#2 :: Dark ambient en Soundscapes van NR&SK.

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
Binnenkort is het zover- ik laat een aantal exemplaren persen van een CD, die ik onlangs gemasterd heb. De CD bevat een wijd spectrum aan soundscape en 'dark ambient' muziek. Onder de pseudonymen van Naton Rozenburg en Susan Kubrick.

Het is geheel electronische muziek, die het best omschreven kan worden als 'muzikale landschappen', of imaginaire muzikale gebeurtenissen, of verre werelden, of zelfs herinneringen die iedereen misschien wel heeft. De tracks zijn dus het best te genieten in een onbewuste, 'alternate, quasi-droom bewustzijnstoestand. Muziek die je gewoon moet ondergaan. - tenslotte is het dagelijkse bewustzijn ook maar een grote last. :)

Enkele stukken zijn al in concertzalen in premiere gegaan. Je kunt enkele ervan beluisteren op m'n ElectronicScene site. Bestellen kan door me een mail te sturen (zie mijn homepage)

Ik heb vele tracks al gepost op dit forum, de reacties waren toch wel positief voor zover ik me herinner. De muziek komt het best tot zijn recht op een goede stereoset, niet zozeer via de hoofdtelefoon. (maar natuurlijk kan je elk medium gebruiken.)

Marcel, aka ~'Naton R.'~

Attachments

• natcod1.jpg
    natcod1.jpg
    24,9 KB · Bekeken: 158
goed man! een nieuw DSF kindje geboren! gefeliciteerd!

gaaf, ik wil er denk ik ook wel 1tje! :)

in het tempo waarin het nu gaat is mijn ambient cd af over een jaar ofzo :) (ja ik ben tijdje terug ook begonnen aan een cdtje)

Re: Release :: NatonCodeCD#2 :: Dark ambient en Soundscapes van NR&SK.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Enkele stukken zijn al in concertzalen in premiere gegaan.

uh hoe heb je dat voor elkaar gekregen? positieve reacties gehad?

Back