pilo2710
Hiephoi!
Hallo,
Deze vraag zal ongetwijfeld wel een keer eerder gesteld zijn, maar ik doe het toch
Van mijn toekomstige verjaardagsgeld wil ik eigenlijk wel een leuke soundcard kopen voor mijn wannabe studio.
Ik heb nu een geluidskaart waar ik gek wordt van de latency
(zeker met Cubase) behoorlijk slecht is.
Is gewoon een consumentenkaartje. Nu wil ik kijken naar een goeie soundcard (die niet te duur is, dus instap)
waarbij de latency laag is en ik nog wat in-en uitgangen heb om eventueel andere troep op aan te sluiten.
Ik ben een behoorlijke Reasongebruiker en wil dit in combinatie doen met Cubase of Sonar.
Ik heb al een hoop gehoord over de Audiophile, maar er moeten ook nog andere kaartjes zijn die
een lage latency hebben en een hoop leuke goodies aan boord hebben.
Iemand goeie suggesties?

Deze vraag zal ongetwijfeld wel een keer eerder gesteld zijn, maar ik doe het toch

Van mijn toekomstige verjaardagsgeld wil ik eigenlijk wel een leuke soundcard kopen voor mijn wannabe studio.
Ik heb nu een geluidskaart waar ik gek wordt van de latency
(zeker met Cubase) behoorlijk slecht is. Is gewoon een consumentenkaartje. Nu wil ik kijken naar een goeie soundcard (die niet te duur is, dus instap)
waarbij de latency laag is en ik nog wat in-en uitgangen heb om eventueel andere troep op aan te sluiten.
Ik ben een behoorlijke Reasongebruiker en wil dit in combinatie doen met Cubase of Sonar.
Ik heb al een hoop gehoord over de Audiophile, maar er moeten ook nog andere kaartjes zijn die
een lage latency hebben en een hoop leuke goodies aan boord hebben.
Iemand goeie suggesties?

)