Oberheim DMX,linn drum en sequential circuits drumtracks

Status
Please reply by conversation.

Nashandpepper

Stamgast
Ik ben bezig met een eighties album en zoek daarvoor nog een paar jaren 80 drumbakken!

Iemand iets leuks staan?

Ik heb nog een TR-505 waarvan ik een andere rom in heb gesoldeerd. Nu kan ik met een simpele schakelaar switchen tussen Oberheim drumsamples of linndrum samples. Werkt wel aardig moet ik zeggen, al is het denk ik niet wat je zoekt :D

dat is een gave mod ... hoe doe je dat. ik heb dat ook een keer gezien met een tr707

Gaaf die mod ,maar sommige sounds gaan door dikke Curtis filters in die originele bakken,en wat betreft enig andere electronica die invloed heeft gaan samples uit de vintage toestellen dichter bij het originele klinken dan wat uit die TR-505 gaat komen.

Gaaf die mod ,maar sommige sounds gaan door dikke Curtis filters in die originele bakken,en wat betreft enig andere electronica die invloed heeft gaan samples uit de vintage toestellen dichter bij het originele klinken dan wat uit die TR-505 gaat komen.

Ik had ooit een alesis hr 16 met dmx en linndrum sounds, dat klonk echt niet zo lekker :D
Heb nu de lm1 en de dmx sounds in men linndrum zitten, dat klinkt idd veel dikker!

Ik had ooit een alesis hr 16 met dmx en linndrum sounds, dat klonk echt niet zo lekker :D
Heb nu de lm1 en de dmx sounds in men linndrum zitten, dat klinkt idd veel dikker!

Daar twijfel ik niet aan.

Als ik men DMX samples in men SP-1200 stop klinken ze ook vet :P

Status
Please reply by conversation.
Back