50% korting op Roland EFX Modular

Of het is gewoon een fout.
Andere winkels bieden de modules nog voor de reguliere prijs aan.

bax deed ze ook weg voor 149,-
\\ja, ik zag t bij da capo ook, maar nu weer terug naar 299.

misschien was thomann wat te hard van stapel gelopen met de halvering van de prijs van deze flop

Heb ik het goed begrepen dat dit gewoon digitale FX zijn die er op het eerste zicht analoog uitzien?

Ze zien er uiterlijk alle 4 gewoon identiek uit, dus verschilt waarschijnlijk alleen de software...

Kan je dan gewoon de andere software er in laden? Een beetje zoals de Eventide H9?

Niet helemaal overigens.....

De basismodule blijft altijd de betreffende module.
De Demora blijft in essentie altijd een delay, maar de modules in de editor zijn identiek.

Edit:
En rompertjes, veul rompertjes.
Ah, rompers! Ik had vond het al zo vreemd. Ik zal die stapel romplers die ik heb aangeschaft dan maar weer snel van de hand doen. Iemand een Roland U-220?

(en de Scooper is ook weer in stock bij Thomann, maar ik heb toch besloten om te gaan skippen. Hoe mooi die editor ook is; die ga ik waarschijnlijk toch nooit gebruiken. En misschien is het dan toch teveel een one-trick-pony)

De demora is nu weer te koop bij thomann voor 149 euro.
Dus sla je slag :).

Top!!! Net de Scooper en Demora besteld. Was wel een beetje teleurgesteld gisteren toen ze niet meer te krijgen waren. Aan €149,00 kun je je een buil vallen. De meeste FX pedaaltjes zijn duurder en dit kan in potentie meer met de editor.

1 probleem.....mijn rack is helemaal vol en kan pas volgende maand een nieuw rack bouwen....wel 2x zo groot :D

1 probleem.....mijn rack is helemaal vol en kan pas volgende maand een nieuw rack bouwen.

Met de meegeleverde adapter functioneren ze ook uitstekend buiten een rack.

Hm, dit wordt interessant.
Had de scooper en demora op mijn verlanglijst bij Thomann staan en via de lijst besteld.
Vervolgens via paypal betaald. So far so good.
Kom ik terug in mijn verlanglijst; staan ze beiden op uitverkocht.
Ok, dan heb ik misschien de laatste 2 gehad.
Maar bij mijn order overzicht is mijn bestelling nergens te zien.
En Paypal heeft de betaling netjes geaccepteerd.
Benieuwd....

Net ff bij Thomann ingelogd en kan mijn bestelling nergens vinden. Heb wel een mail ontvangen dat ze mijn bestelling hebben ontvangen maar daar staan geen artikelen op. De het Aira modular serie staat niet meer op de site bij hun. Begrijp niet wat er aan de hand is. Erg vreemd. Ben benieuwd of ik ze toch krijg.

..maar goed.. ik weet niet.. ik vind ze nog steeds betrekkelijk oninteressant en stom. dusseh.. succes ermee!

Back