50% korting op Roland EFX Modular

Ik ben afgestapt van het aira fx idee en heb iets alternatiefs aangeschaft...

Attachments

• 20161205_191135930_iOS.jpg
    20161205_191135930_iOS.jpg
    69,1 KB · Bekeken: 182
Hoi Fourier; nadat ik eerder de modules oninteressant had verklaard, ben ik toch voor gaas gegaan en heb ik bij Thomann een scooper gekocht voor 140 Euro. Ik moet zeggen: hij is stiekem best gaaf. Dus @Roland: het spijt me, mea culpa.

Anyways - de mijne gaat gewoon op de bus, en dat werkt uitstekend. Zowel op mijn (zojuist vertrokken) Addac case, als in mijn nieuwe Doepfer Monster case levert het geen issues op.

Anyways - de mijne gaat gewoon op de bus, en dat werkt uitstekend. Zowel op mijn (zojuist vertrokken) Addac case, als in mijn nieuwe Doepfer Monster case levert het geen issues op.

Top. Dan ga ik dat ook doen. Nu zit ie in mijn rack met een adapter....beetje stom maar heb genoeg power.

Ik heb op het moment een Demora en een Scooper in een Roland case zitten op bus power.
De modules vragen het nodige, maar de Roland kast is ruim voorzien. Bovendien zit hij met een noise module nu meer dan half vol qua ruimte en heb ik nog genoeg power over om het gat op te vullen.

Mijn muziekwinkel meldde mij dat de Aira effectmodules eruit gaan, dus ik sloeg nog even mijn slag door de Scooper aan te schaffen voor een leuke prijs.
De Torcido en Bitrazer vind ik persoonlijk minder interessant en daar ben ik dus ook niet rouwig om, maar met de Scooper ben ik toch erg blij. Ook de Demora is een blijvertje.

Back