Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hier eentje op Marktplaats kunnen vinden, maar vind prijs hoog + is een stukje plastic van de hoek afgebroken.
Ik had een paar jaar terug voor ongeveer 250,- een gaaf exemplaar op de kop getikt. Was wel een eind rijden, maar was het waard.
Van zodra je tweedehands koopt weet je dat natuurlijk nooit zeker.Zelfs voor 380,- zou ik 'm nog niet kopen. Je weet maar nooit wat er intern nog meer aan mankeert.

Hij staat toch nog op MP voor 400 euro; wat vroeg hij dan initieel?

Dat ontbrekende stukje recht maken, dus met een zaag, en dan het ontbrekende laten namaken met een 3d printer is ook een optie.
De kleur laten namaken en het in kleur zetten en erin lijmen.

@ Rivanho, ik had de ad niet gelezen![]()
LOLDe prijs is inderdaad aan de hoge kant maar er kan blijkbaar nog geboden worden, als je het stukje kan lijmen en hij er voor de rest nog proper uit ziet zou 380 nog een faire prijs zijn. Wel met een goede batterij, een heldere display ! en geen krakende outputs !
Ik vrees een beetje dat die tijd voorgoed voorbij is. Ze duiken minder en minder op, wie ooit zijn exemplaar verkocht beseft nu hoe dom dat was en probeert er nu eentje terug te kopen. De meeste anderen doen hem voor geen goud weg... dat is met alle goeie dingen zo hé...
Zie foto's hieronder toen het stukje er nog in gelijmd zat....