MacGyverGear
midi-life crisis
Way back dat ik eens lekker ouderwets muziek kon maken... tijdje terug dus deze jam gestart (op zaterdagavond ook).. en de inspiratie voor het eerste couplet en refrein qua tekst was er al heel snel.. maar de tweede had ik even de kracht niet voor. 
Maar had het met mijn lyric buddy Janeva gedeeld en die heeft me geholpen met het afmaken van de tekst.. en vanavond dus eindelijk de zang kunnen opnemen en nog wat aan het arrangement gedaan.
Het is dus nog een beetje in schetsfase.
Ben benieuwd hoe de baslijn op jullie geluidssysteem tekent samen met de groove. Ik heb een triangle bas (weinig boventonen) gebruikt die behoorlijk deep zit qua frequentie bereik, maar dat kan soms z'n nadeel hebben.
Thanx voor het luisteren.

Maar had het met mijn lyric buddy Janeva gedeeld en die heeft me geholpen met het afmaken van de tekst.. en vanavond dus eindelijk de zang kunnen opnemen en nog wat aan het arrangement gedaan.
Het is dus nog een beetje in schetsfase.
Ben benieuwd hoe de baslijn op jullie geluidssysteem tekent samen met de groove. Ik heb een triangle bas (weinig boventonen) gebruikt die behoorlijk deep zit qua frequentie bereik, maar dat kan soms z'n nadeel hebben.
Thanx voor het luisteren.

Ben blij dat het wazige basje goed valt en dat de feel so far goed overkomt.