Alesis MODFX series

Kan iemand die BTRMAN en bijv die philtre posten met een soort hiphopbeat als mp3tje?

B.V.D.!

Verder:

hoeveel kost die modfxrack?

PEACE!

heb 2 vocoders (voor 2 vrienden van me) en de bitrman bestelt bij thomann.. ik ben benieuwd....
hoei spannend

joepie

joepie

t pakje kwam vanochtend binnen!!

heb dicrect de bitrman uitgeprobeert: oei wat vet!! de mangelmachine!
je kan er de meest rare geluiden uitkrijgen, maar ook subliele veranderingen.
de distortion/compressor combinatie maakt je snares lekker fel en de drums ramhard!!
ik heb m nog niet stereo getest.. (ben wel benieuwd naar wat de dual phaser met de panning doet)
er zit aan de zijkant een link uitgang zodat je meerdere modfx'n in een lus kan gooien, de audio en de sync worden hier digitaal doorheen gestuurt. je hebt dus maar 2 (of 4 voor stereo) kabels nodig als je er bv 3 linkt!
het kastje is wat zwaarder als ik had verwacht, goed stevig en de knoppen draaien goed, niet te los.
hij maakt wat vage noisy bij-geluiden als de phaser aanstaat , maar misschien staat de input te hard (acherop t kastje zit een
input adjust potmetertje).

ik ben er wel blij mee!

ik neem wel wat op (zondag denk ik).. jullie horen t wel

Om je ModFXjes in je rack te hangen kun je ook andere dingen gebruiken.. Ik heb een stuk rail oid op 19" af laten zagen en ze daar aan gehangen.. Hangt hartstikke stevig en ziet dr prima uit in my humble opinion :D

DSC03175.JPG

Ok, heb het eindelijk voor mekaar, ik kan opnemen! :)

Hier een klein stukje beats uit de AN200, door de BitRman en de Philtre getrokken!

Stel je er niet teveel van voor, het is constant dezelfde beat 5 minuten lang, maar ben beetje aan knoppen gaan draaien zodat je een beetje een idee krijgt van wat die bakkies kunnen!

Enjoy..
http://student-kmt.hku.nl/~koen4/Philtre & BitRman.mp3

Hier nog een stukje kicks! Voornamelijk leuk voor de hardcore-minded piepels ;)

808-achtig kickje uit de AN200, eerst door de BitRman, daarna door de Philtre...
Na de opnames een ietsie galm aan toegevoegd, voor de rest niks aan bewerkt!
AN200 heb ik verder niet aangeraakt, die bleef continue dezelfde kick uitspugen 8)

Het is wederom niet heel spannend, 8 minuten lang kick-gepiel, maargoed.. Wel weer leuk om te horen wat die dingetjes nou weer voor geluid uitbraken :)

http://student-kmt.hku.nl/~koen4/Kicks.mp3

Enjoy.. Of niet :duivels:

Vraagje:

Is het (droge) output signaal van die philtre goed genoeg om tussen een mengpaneel en PA (voor dj doeleinden dan) te hangen in een club of zaal?

Geen idee, nooit geprobeerd... Lijkt me wel!

Ik gebruik de BitRman ook wel eens als compressor.. Distortion op 0, dual phaser op 0 en Bitrness op 0.. Compressor vol open! Werkt ook prima!

Origineel geplaatst door Ethereal
Geen idee, nooit geprobeerd... Lijkt me wel!

Ik gebruik de BitRman ook wel eens als compressor.. Distortion op 0, dual phaser op 0 en Bitrness op 0.. Compressor vol open! Werkt ook prima!

Het zijn leuke apparaatjes, maar ik neem aan dat er geen geweldige AD converters inzitten vandaar.

Als ik het op die manier wil gebruiken, moet het signaal niet dunner worden of gaan ruizen.

"_Stereo 1/4" in and out on each unit, 24-bit/48kHz high-quality converters"

Meer info staat er niet op de site... Heb het iig nog nooit geprobeerd! Hoor hiet thuis geen verschil eigenlijk...

Back