vraag over uitgangen RS7000 expansion board

djrazor

Cortex Driller
Ik loop tegen een praktisch probleem op; als ik op mijn rs7000 over bijvoorbeeld hihat en kick een keiharde distortion zet , en ik zou dit opnemen, klinkt dit uiteraard heel anders dan wanneer ik de beide geluiden apart opneem met het distortionfilter er overheen, en later tegelijk afspeel. Als ik het expansionboard heb, kan ik dan een van de twee geluiden naar een aparte toewijsbare uitgang sturen, zodat het distortion effect er wel overheen zit, maar het effectkarakter mede bepaald wordt door andere sporen waar het effect op actief is? Op deze manier zou ik alle aparte sporen nog verder kunnen uitmixen. Ik hoop het een beetje begrijpelijk uitgelegd te hebben.
Groet van Dennis.

als je het expansion board koopt is dat een zeer goed idee, probleem is alleen dat alle effecf-sends en de master-effecten niet toepasbaar zijn op deze extra uitgangen. Een beter idee is dan om de intrumenten eerst lekker ziek te maken met de master-effecten en dan te "re-samplen" , krijg je echt heel makkelijk een tof resultaat mee.

Back