Gloomer Ft. Whistleblower Karen Hudes - Massive Corruption In The Financial Sector

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Gloomer Ft. Whistleblower Karen Hudes - Massive Corruption In The Financial Sector

Weer een nieuwtje, over de huuge corruption in de financiële wereld.. Google Karen Hudes !

Gemaakt met Predator 2, Blue 2, en Omnisphere 2..

Enjoy !

8)

Ik vind 'm wel aardig. Wel veel patroontjes en sounds door elkaar. M.i. zou het sterker zijn als je iets meer zou kiezen waar je de nadruk op legt.

De vocals vind ik niets toevoegen. Wel een leuke titel.

Hey thanks a lot stupide, van harte..

Ja, hij is weer druk, maar dat is wat jullie van me gewend zijn.. druk brein hé ;)

Wat betreft die vocals, ik wil de luisteraar hiermee aanzetten om te Googlen naar Karen Hudes haar uiteenzettingen.. Raar dat ze nog niet vermoord is geweest. (ze heeft wel een vreselijke stem, niewaar ? Haha)

Ben toch blij dat je 'm aardig vindt.. als 1 iemand het leuk vindt, is mijn missie geslaagd, dus dank je wel hiervoor :okdan:

idd veel te druk,deel van 3:15 tot 30:30,met dat zou je er een mooie progressive track mee kunnen uitbouwen,afwisseling; er kan er dan nog iets boven op maar je kan veel weglaten tijdens de track voor de afwisseling!

Hey egres, hartstikke bedankt voor je feedback man !! Ja, hij is druk, maar ik ga er rekening mee houden voor mijn volgende track, want deze ga ik niet meer veranderen. Thnx again !! :okdan:

Klinkt weer erg lekker, niks meer aan veranderen! :okdan:

Back