Oberheim OB-X / OB-Xa / OB-8

Status
Please reply by conversation.
Tenzij de Oberheim OB-1 helemaal leeg is,is een persoon die een OB-1 verkoop geen bedrieger... :/

Ik zie het nut niet van je post,het gaat hier over melding van bedrog betreffende de OBX aangeboden hier op het forum als zijnde een defect 8 voice exemplaar, die in werkelijkheid geen 8 voice exemplaar is.

het is een defecte obx 2 voice
en geen te servicen obx 8 voice
volledig mee eens wiseguy en egres
kerel is idd een bedrieger

een obx met deels crowbx kaarten gaat nooit zoveel als een volledig originele hoe goed die ook moge zijn.

Ik vind dit soort verkoop misleiding, als je iets verkoopt wat niet naar behoren werkt meld dit dan ook.
Wees transparant dit voorkomt teleurstelling bij de koper en een slechte naam.

DE OBX was in ieder geval niet goed beschreven, oplichter gaat een beetje ver, de koper heeft hem terug kunnen
brengen nadat gebleken was dat 6 kaarten er niet inzaten, als het een oplichter zou zijn had ie dat niet gedaan.

Lijkt er op dat de persoon er uiteindelijk niet op uit was de boel te tillen. Vind het niet helemaal passend om hem nu het hele forum rond in alle threads te achtervolgen met beschuldigingen.

Lijkt er op dat de persoon er uiteindelijk niet op uit was de boel te tillen. Vind het niet helemaal passend om hem nu het hele forum rond in alle threads te achtervolgen met beschuldigingen.

Mee eens, ik vind het "pek en veren" gehalte van de beschuldiging erg groot.

Ik ken de verkoper goed en ondanks dat het een "kleurrijk" type is is het geen oplichter.
Ik zou hem als bovengemiddeld sympathiek willen bestempelen.

Wederzijds prima en veel zaken mee gedaan.

DE OBX was in ieder geval niet goed beschreven, oplichter gaat een beetje ver, de koper heeft hem terug kunnen
brengen nadat gebleken was dat 6 kaarten er niet inzaten, als het een oplichter zou zijn had ie dat niet gedaan.

Dat lijkt me een prima afloop.

Nou ja, als iemand daar vele uren voor heeft moeten rijden is dat natuurlijk nogal klote.
Daarentegen: wat een reacties heeft m'n te koop gevraagd oproep teweeg gebracht :D

Ondertussen natuurlijk nog steeds opzoek. Elke keer als er eentje ergens te koop staat is die binnen een dag verkocht, lijkt het wel.

Een gelukkig afloop bedoel je,alles behalve 'prima' voor de kerel die belogen is geweest.

De verkoper wist dat er geen 8 kaarten in zat maar heeft dit verzwegen dat is bedrog,het toestel werd verkocht als zijnde (duidelijk beschreven) een 8 voice.

Feit dat de verkoper de synth terug heeft aangenomen maakt hem plots niet heilig,de acte van bedrog was een feit dat je niet ongedaan kan maken.

Ondertussen natuurlijk nog steeds opzoek. Elke keer als er eentje ergens te koop staat is die binnen een dag verkocht, lijkt het wel.

Ik ken iemand (betrouwbare bron) die een 4voice OBX heeft in Duitsland,weet niet of hij hem nog heeft,mogelijk wel,als je interesse hebt stuur je maar een PB

De verkoper wist dat er geen 8 kaarten in zat maar heeft dit verzwegen dat is bedrog

Dat kun je niet met zekerheid zeggen, want omdat te weten, als ie niet werkt, moet ie open en
als de verkoper hem niet open heeft gehad........verkoper zei tegen mij dat ie hem niet open
heeft gehad, ik kan wel denken dat dat niet waar is maar bewijzen is iets anders.
In combinatie met het terugnemen en even beter nagedacht zou ik zeggen voordeel van de twijfel.

erger nog hij heeft hem niet opengedaan of verzwegen dat er 8 voives in zitten,maar op mijn vraag of ze werken dit ook nog eens bevestigd, maw het is niet alleen een bedrieger maar ook een leugenaar ,gelukkig dat ik niet heb gehapt op dit ding,mijn eerste post nog eens hier:

bedankt Wiseguy om dit publieklijk te berichtgeven.

ik was ook snel op de ad en na uitrukkelijk gevraagt te hebben is mij letterlijk het volgende bevestigd geweest ,namelijk 'dat ALLE 8 voices het doen,maar soms wegvallen of helemaal uit tune gaan''.

Heb dan na een poos toch maar beslist om hem niet te kopen.

Deze persoon biedt regelmatig op allerhande vintage op 2dehands.be ook onder de nick 'Nicolas' ,opletten dus want die kerel is nu blijkt een bedrieger!!

Laten we het erop houden dat verkoper technisch niet onderlegd was, ben ik ook niet.
Hij gaf aan dat de OBX service nodig had.
Service is een groot begrip, door zijn onkunde geef ik hem alsnog het voordeel van de twijfel.
Mijn oprecht excuus.

Status
Please reply by conversation.
Back