• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Korg ES-1 met licht defect

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Alterex

overdreven/overdrive
es1.jpg

Te koop of ruil de ES-1 (incl 64MB SM) met een licht defect. Er zitten ook wat krassen op. Op te halen in Den Haag.

Elke keer als je hem aanzet blijft memory-protect aan staan. De patterns die je programmeerd blijven wel in het geheugen. Wellicht is dit mankement eenvoudig te verhelpen maar ik heb geen zin in reparaties e.d.

Als midi-tone module zou hij het perfect doen. De effecten werken ook nog prima.
Ik heb echter de sequencer hard nodig en gebruik dat te intensief om elke keer maar over dit mankement heen te stappen.

Ik wil hem wel ruilen tegen een es-1 waarvan de sequencer e.d. wel gewoon werkt. Met bijbetaling natuurlijk.
Iets anders leuks is ook goed (rack synth oid).

PB's zijn welkom,

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back