• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Arp Odyssey Rev 3

JorgV

Stamgast
Te koop, wegens even lekker mee gespeeld, tijd voor wat anders :P

In perfecte staat (volgens mij ben ik de 2e eigenaar), inclusief alle toebehoren: adapter, patchkabels, boekje en natuurlijk die mooie koffer :okdan:

Ik wil er voor terug wat ik er voor betaald heb: €600, en dat lijkt me een prima prijs.

Inruil (1:1 of deels) voor andere synth bespreekbaar, geen idee wat - bied maar wat aan 8) met toetsen/zonder toetsen/desktop/liefstwelmetknoppen, ben niet op zoek naar iets specifieks. Geen rompler synths iig. Ruilwaarde als prijs hierboven.

Arp afhalen in Tilburg (vlak bij station Universiteit), wordt niet verstuurd.

Bump!

(heb het liefst cash ipv ruil, er zijn een paar dingen aangeboden maar merk dat ik toch het liefst de arp gewoon verkoop)

Wel wat reacties maar geen kogels door de kerk...

Laatste prijsverlaging: €550!
(niet meer geinteresseerd in ruil)

Back