Te koop, wegens even lekker mee gespeeld, tijd voor wat anders 
In perfecte staat (volgens mij ben ik de 2e eigenaar), inclusief alle toebehoren: adapter, patchkabels, boekje en natuurlijk die mooie koffer
Ik wil er voor terug wat ik er voor betaald heb: €600, en dat lijkt me een prima prijs.
Inruil (1:1 of deels) voor andere synth bespreekbaar, geen idee wat - bied maar wat aan
met toetsen/zonder toetsen/desktop/liefstwelmetknoppen, ben niet op zoek naar iets specifieks. Geen rompler synths iig. Ruilwaarde als prijs hierboven.
Arp afhalen in Tilburg (vlak bij station Universiteit), wordt niet verstuurd.

In perfecte staat (volgens mij ben ik de 2e eigenaar), inclusief alle toebehoren: adapter, patchkabels, boekje en natuurlijk die mooie koffer
Ik wil er voor terug wat ik er voor betaald heb: €600, en dat lijkt me een prima prijs.
Inruil (1:1 of deels) voor andere synth bespreekbaar, geen idee wat - bied maar wat aan
met toetsen/zonder toetsen/desktop/liefstwelmetknoppen, ben niet op zoek naar iets specifieks. Geen rompler synths iig. Ruilwaarde als prijs hierboven.Arp afhalen in Tilburg (vlak bij station Universiteit), wordt niet verstuurd.