Materia (techno)

Steve303

aka WOLF
Nieuwe track die ik afgelopen zondagnacht maakte.
Maandag was ik vrij en ik wil in 2017 echt meer focus op de muziek leggen.
Zo heb ik lekker kunnen doorwerken tot 3u45.
https://soundcloud.com/wolf_techno/materia
Alvast bedankt voor het luisteren:okdan:.
Ik heb gisteren nog eens teruggeluisterd en enkele aanmerkingen opgeschreven die ik ga aanpassen maar in grote lijnen is het oké.
Ben wel van oordeel dat ik de track nog best wat langer mag maken.

Ja man! Ik vind dit wel vet.
Voor mij mag in het 2e deel na die 8x4 claps iets meer atmosphere erin komen, of een rising synth ofzo, die dan later in het 4e deel weer terug komt.
Een paar stabs of hits, die klinken alsof ze uit een grot komen (highcut/rvrb met lange tail/dly) past hier ook wel goed in denk ik. Maar dat is mijn smaak natuurlijk :)
Vind hem verder goed geproduceerd, lekkere kick!

Ik ben geen uitgesproken liefhebber of kenner van het genre, maar dit mag ik wel. Behalve dan die heipalerige claps op iedere hele tel na dat eerste breakje. Dat is te lomp voor woorden. En lekkere kick idd.

Klinkt lekker, beukt idd lekker door. Vind het vrij ééntonig maar hoor deze track makkelijk gedraait worden
bij de hardere techno-dj's want is wel vaker daar zo. Dan die spooky geluiden maken het lekker!
Gaat ie gereleased worden of? Succes ;)

Hey Xypes, bedankt voor je commentaar. Ik zit inderdaad in die stijl van techno zoals jij het aangeeft; is ook de stijl waar ik graag op uitga.
Ik mag dus concluderen dat je deze track releasewaardig vindt?
Ik zou deze inderdaad graag releasen en hoop dat er labels zijn die er hetzelfde over denken.

Ja, ben met ADE ook naar gashouder of awakenings geweest (weet het eig niet meer :p).
Ik ben meer voor wat meer melodischere techno maar al mijn vrienden voor dax j, paula temple, perc, etc je kent het wel ;)
Ik zie deze zeker daartussen horen gedraaid hoor, zou maar eens opsturen,
je kunt altijd wagen hé!

Ja,ik vind 'm vet ! Congrats !!

Je zou 'm moeten kunnen laten horen aan Charlotte de Witte,, Da's ook zo'n genre.
Die draait altijd op Zaterdag avond op Stu Bru, of ja, de laatste weken is't eerder opgenomen, ni meer live.
Je kan op de radio plus / stu bru pagina nu al herbeluisteren, of anders op de Soundcloud Stu Bru volgende week

leuk hoor

Bedankt voor de feedback!
Ik ga het zeker proberen om deze te releasen maar ben momenteel nog met andere tracks bezig met het idéé voldoende tracks te kunnen aanleveren voor een EP.
Aangezien je op een various artists EP toch vaak gewoon verdrinkt in de massa lijkt me dat de beste optie.

Had ik al gezegd dat ik dit een hele dikke track vindt? Dusdanig veel Jeff Mills en Dave Clarke invloeden dat ik me meteen thuis voel. Ik weet niet of dat nou goed of slecht is, maar het klinkt in ieder geval lekker :p

Das zeker een compliment.. Met name Jeff Mills is iemand waar ik enorm naar opkijk. Dave ook maar die ging later dan wat meer de electro toer op wat mij persoonlijk minder ligt. Niet tegenstaande dat ik van Dave behoorlijk veel oudere platen heb (alvorens hij dus de electro toer op ging).

Back