Don't Stop Revealing

zoals ik al schreef op de contest pagina :

Mooie vocal, maar voor de rest kon ie me niet echt bekoren.. Te commercieel voor mij, maar dat is uiteraard persoonlijk. Good luck !

Ik vind hem heel goed maar het klinkt als dance van 20+ jaar terug. (komt ook door die reverb/mood die er in zit)

Die autotune erin doet er meer slecht aan ,gewoon weglaten,is geen xtra positieve touch.

verder erg leuk nummer,aangename stem ook die zangeres.

Lekker hoor. De vocal had van mij wel iets spaarzamer toegepast mogen worden: over ongeveer ieder stuk zit-ie heen gesmeerd. Iets meer afwisseling met een ander leadinstrument had van mij wel gemogen. Nu zijn de stukjes na 2:00 en het outro bijna een verademing.

Maar verder netjes gedaan hoor.

Dat zou leuk zijn, het nummer is lekker catchy.
Ik hoop allleen dat de tekst iets meer uitgewerkt is want dat vind ik toch wat minder, terwijl de zangeres best een leuke stem heeft.
Verdiep je misschien in hoe je teksten zingt, interpreteert en fraseert zodat het wat minder voorspelbaar wordt.
Probeer eventueel 'ns wat van gedachten te wisselen met anderen die zich ook met teksten bezighouden.
Maar het kan ook zijn dat je op een heel jeugdig publiek mikt en dat je juist voor zo'n tekst/zanglijn kiest?

Laatst gewijzigd:
Ondanks mijn commentaar op je nummer in de contest moet ik je wel nageven dat ik , na het een keer geluisterd te hebben nog steeds de zanglijn in mijn hoofd heb soms, dus in dat opzicht absoluut goed gedaan.

Egres..... ik zal hem hier posten als ie klaar is!!! (gaat nog wel even duren ben ik bang ;-)
Willem1958.....als ik eerlijk ben had ik nog geen idee voor welke doelgroep ik het wilde maken. Gaanderweg is het zo geworden... maar ben het met je eens dat de tekst wat minder cliche had gekund.
Man-T ... haha... ook fijn dat jullie eerlijk zijn en je mening geven. Daar kan ik wat mee!
Ik wil beter worden in wat ik doe en verder vind ik het een fijne hobby :-)

Groeten van Roy

Back