Yep, weer een nieuwe !

Equo

Cheers !!!
Hi,

Ben eigenlijk pas 6 weken geleden begonnen met computer muziek (tja, ehh produceren kan je het nog niet noemen denk ik)
Is eigenlijk gekomen door Magix music maker (moet ergens beginnen)
Inmiddels heeeel voorzichtig overgestapt op Cubasis 4.0 VST, maar denk inmiddels al aan andere software.
Hardware, gewone PIII - 1000 MHz, 512 MB, 40 Gig HD
Geluidskaart : M-audio Audiophile 2496 (Vrijdag gekocht - echt heel goed spul !)
Midi board : Midiman Oxygen 8 (weekje of drie terug)
EN Vrijdag ook de nieuwe ELECTRIBE MX, echt een mega kanjer - wat een vette geluiden (ben wel nog steeds aan het bladeren in het boek, want 90 procent begrijp ik echt niets van maar komt wel)

Wel al gelijk een probleempje met software/hardware maar dat gooi ik zo ergens anders in de groep.

In ieder geval , tot vaak denk ik zo.

Ron

Welkom !!!!!
Ennuh advies Besynth eer ge begint 8o)

Welkom!!
smurf.jpg

Welcome !! 8D

Welkom !!!

Attachments

• technonijntje.jpg
    technonijntje.jpg
    11,1 KB · Bekeken: 95
Bedankt voor jullie reactie allemaal,

En gear is niet echt belangrijk klopt, ik heb al eens iets moois gehoord van iemand gemaakt in musik studio met alleen samples en creativiteit.

Muziekstyle, Dance - Trance - Lounge (ja nog steeds) en ssort van Funky Disco (beetje Jamiroquai achtig).

Meeste "werkjes" zijn eigenlijk nog niet eens af maar zie ik meer als test.
Stuk of 2 kan ik zeggen zijn redelijk af, maar vindt ikzelf inmiddels niet meer leuk (als iemand anders het hoort zeggen ze weer van wel) maar je wordt mega kritisch op elke toon of part in je song.

Ach ben dus eigenlijk nog volop inde begin"klooi"fase.

welkom in onze commune:L

Back