[filmscore] droevige muziek

Ik vind 'm goed! Beetje kort :) maar fijn.

Ik ben een groot fan van filmscores, mag ik vragen wat je gebruikt hebt om dit te maken?

Ik vind filmmuziek ook helemaal geweldige :okdan:

Hans Zimmer, Trevor Rabin, etc. de mensen die de betere film scores componeren :D
Crimson Tide Theme bijv. echt fantastisch :halleluja (maar ook Gladiator, The Rock, Armageddon, etc.)

Maaruh klinkt mooi, idd wat kort wat we te horen krijgen, maar klinkt zeker mooi.

zelfde vraag als hierboven... waarmee gemaakt? :)

Tnx!

Alle strings komen uit de Spectrasonics Atmosphere VSTi, ook dat rare vocal achtige sample'tje. Als sequencer gebruik ik Cubase SX.

En die French Horn komt uit de Orkester Soundbank van Reason 2.5.

Allemaal software dus :)

Ik wil hem nog een stuk uit gaan breiden en dan op een filmscene monteren, gewoon voor de lol ;)

Mooie sfeer, goeie strings. Jammer dat ie zo kort is ;)
Alleen de French Horn klinkt wat ielig, misschien dat je wat kunt uithalen met een beetje galm of een beetje exciter misschien... en dan gaat het met name op de eerste noten, deze vallen niet zo lekker samen met het geheel; de lange enkele noten die verderop in het nummer komen mixen wel vrij mooi met de rest.
Afmaken die hap!

Even een update. Ik heb op het einde nu een overgang naar het meer 'spannende' stuk, als er zeg maar actie is in mijn denkbeeldige film :)

De violen op het eind klinken nog een beetje mechanisch, moet ik nog even een beter geluid voor in de plaats nemen :)

http://home.kabelfoon.nl/~fluitsma/drama.mp3

Commentaar is wederom zeer welkom ;)

erg okey!! jammer dat ie idd zo kort is,ik hoor graag een langere versie van je!!!

Wow, vooral die zgn. vocale sound klinkt erg goed... alleen die korte lead aanslagen op het eind, kunnen veel meer power en diepte krijgen.....

Mooie strings, en een verrassende horn...

soon in a cinema near you.... ;) Ik kan hier weinig zinnigs over zeggen (mens kan nu eenmaal niet overal verstand van hebben :engel: ), behalve dan dat ik het heel overtuigend vind klinken. Compliment en maak 'm eens wat langer.

Back