Wiseguy
Ouwe rot
Prijzen van "vintage" zijn zeepbel , totale onzin tegenwoordig
Wat is geen zeepbel in welke wereld dan ook ? huizen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Prijzen van "vintage" zijn zeepbel , totale onzin tegenwoordig
Nu zie ik de laatste tijd inderdaad wel wat meer jupiter-4's te koop staan, waarschijnlijk mensen die het geld ruiken. Zelf twijfel ik ook af en toe of ik hem zal verkopen omdat hij weinig wordt gebruikt. Maar dat zet ik hem weer eens aan en merk dan weer wat een mooie synth het is.
het zelfde effect heb je met de Korg Polysix,klinkt goed,mooie sounds,maar 1 vco,uiteindelijk ben je snel rond en met die 1k kan je gebruiken om naar iets interesanter te gaan,zelfs als je moet bijleggen.
De Juno-60 blijft het goed uithouden gezien zijn cult status,maar hoe lang nog..

Die is van Wiseguy

Ehhh... zolang ie blijft klinken als een Juno-60... net als een Jupiter-4 blijft klinken als een Jupiter 4... Geen sound-designer heaven nee, maar als je die sound wil, dan ehm, ja, dan klinken ze zoals die sound![]()

Die is van Wiseguy![]()

mij niet![]()
Wel aan de prijs, maar wellicht is het iets voor je?
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...r-4-in-zeer-mooie-geheel-originele-staat.html

raar zeg. Waarom zou iemand zoiets doen, om de prijs op te drijven?
Dat is een nepper, die vent reageert nergens op ook al bied je de vraagprijs of meer
Zielig figuur![]()
Eerst werdt deze Jupiter aangeboden via een ander MP account die al vele jaren lid was.
en ook die PPG
heeft vreemde kostgangers.