Jupiter 4

Status
Please reply by conversation.
Nu zie ik de laatste tijd inderdaad wel wat meer jupiter-4's te koop staan, waarschijnlijk mensen die het geld ruiken. Zelf twijfel ik ook af en toe of ik hem zal verkopen omdat hij weinig wordt gebruikt. Maar dat zet ik hem weer eens aan en merk dan weer wat een mooie synth het is.

Mijn mening is eerder mensen die hem nu willen verkopen,nu het nog kan.

Wat niet wil zegen dat ze hem verkopen omdat die slecht klinkt,maar voor deze bedragen kan je ook een 2vco poly kopen ,nieuw of oud.

De beperkingen van de Jupiter 4 zetten aan tot nadenken.

het zelfde effect heb je met de Korg Polysix,klinkt goed,mooie sounds,maar 1 vco,uiteindelijk ben je snel rond en met die 1k kan je gebruiken om naar iets interesanter te gaan,zelfs als je moet bijleggen.

De Juno-60 blijft het goed uithouden gezien zijn cult status,maar hoe lang nog..

het zelfde effect heb je met de Korg Polysix,klinkt goed,mooie sounds,maar 1 vco,uiteindelijk ben je snel rond en met die 1k kan je gebruiken om naar iets interesanter te gaan,zelfs als je moet bijleggen.

De Juno-60 blijft het goed uithouden gezien zijn cult status,maar hoe lang nog..

Ehhh... zolang ie blijft klinken als een Juno-60... net als een Jupiter-4 blijft klinken als een Jupiter 4... Geen sound-designer heaven nee, maar als je die sound wil, dan ehm, ja, dan klinken ze zoals die sound :D

Ehhh... zolang ie blijft klinken als een Juno-60... net als een Jupiter-4 blijft klinken als een Jupiter 4... Geen sound-designer heaven nee, maar als je die sound wil, dan ehm, ja, dan klinken ze zoals die sound :D

zo is dat :)

Dat is een nepper, die vent reageert nergens op ook al bied je de vraagprijs of meer :?
Zielig figuur :stupid

Eerst werdt deze Jupiter aangeboden via een ander MP account die al vele jaren lid was.

en ook die PPG

Eerst werdt deze Jupiter aangeboden via een ander MP account die al vele jaren lid was.

en ook die PPG

Wat dacht je van de Yamaha CS-15 die ook met enige regelmaat wordt aangeboden onder een ander account, zelfde verhaal.
Mail gestuurd dat ik hem zijn vraagprijs wal wilde betalen echter nooit een reactie ontvangen, onze lieve heer :engel: heeft vreemde kostgangers.

Status
Please reply by conversation.
Back