synthiaks
Gepokt en gemazeld
Technics ch570 dolby pro logic system.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SUPER geluid, maar je gaat dan wel ontzettend miereneuken. Zo is het geluid weer net een beetje anders als de voedingskabel een halve slag gedraaid worden, of als er een extra stekkerdoos tussen zit enz enz enzInderdaad dat is jouw mening....Origineel geplaatst door gemmetje
/doe niks met beeld, kijk eigenlijk nooit films, en die anderhalve x dat ik dan 'n x 'n film kijk, beluister ik 'm wel op 2 kanalen.
En muziek HOORT over 2 kanalen te gaan !! (let wel: MIJN mening !)
Origineel geplaatst door Christov
mijn ouders hebben ook dolby shit en alle audios cds klinken gewoon kut vind ik, stereo blijft beter in mijn ogen.....
en ook als ik em dan op stereo zet blijft het ruk klinken...

een echte muziekliefhebber is toch eigenlijk ook verplicht dat te doen ...!?!?!Origineel geplaatst door mono-poly
Hmmm er zitten toch ook wel mensen die hun muziek op een fatsoenlijke installatie afluisteren

Origineel geplaatst door ProtoHuman
een echte muziekliefhebber is toch eigenlijk ook verplicht dat te doen ...!?!?!![]()
Origineel geplaatst door Zoidsity
Dit alles (behalve de DVD) al ruim 10 jaar oud, maar zolang ze 't doen..
Kan ik meer synths kopen!!![]()

Origineel geplaatst door Flying Panther
Fatsoenlijk is in dit geval toch niet altijd HARD, maar vooral mooi / gedetailleerd.. Of denk ik nu weer te optimistisch?