Korg ARP Odyssey module

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
iemand deze toevallig te koop?

vraag me sowieso af, zijn er (veel) mensen die de module hebben aangeschaft? (nu ook de full-size odyssey in aantocht is.)

ik vond het formaat van de nieuwe arp niet verkeerd, behalve dan die kleine toetsen die al contact maakten als je een beetje zwaar ademde.

zou de module wel willen, past hier beter dan de full-size.

ik heb de (witte) module in bestelling staan sinds afgelopen september en als het goed gaat zou hij morgen eindelijk moeten arriveren.; ben zelf heel benieuwd.

Ja, volgens mij is de witte nog helemaal niet leverbaar geweest (desktop althans)

We hebben de witte al eens binne gehad en de gewone opvoorraad, en de reden voor de module is vaak gewoon de prijs er zit bijna 1000 Euro verschil tussen de 2 :-)

ja, dat is een behoorlijk verschilletje tussen de module en de full size.

maar verschil tussen module en mini toetsen is weer gering (afhankelijk van de dagprijs van de minikey, want die schommelt nogal) en terecht.

maar goed, tweedehands dan nog niet te vinden waarschijnlijk.

Oei Leo.... Heb ik je er toch warm voor gekregen :)

Vrijdag de module binnengekregen. Erg blij mee, houdt zich met groot gemak staande tussen mijn ouwe bakken, wel soort van onhandig dat er geen midi CC's voor bijv. de cutoff zijn, maar de CV in's maken dat weer helemaal goed (eindelijk een zinvolle invulling voor al die obsolete midi to cv modules in mijn eurorack). Maareh.. zeker wanneer je bedenkt wat 'ie kost zou eigenlijk iedereen er één moeten hebben; de Kenton midi kit voor mijn Yamaha CS50 alleen was al duurder dan deze complete bak.

de module is 569 bij musicstore onder andere...

ik vind die tonika aanbieding niet verkeerd, zag ook al een tweedehands voor 425 - maar die minikeys. niet dat ze klein zijn, maar de aanslag is zo kort, dat is neit eens een aanslag.

geluid van de mini odyssey was trouwens dik in orde.

maar ik heb ook niet zo veel zin om meteen nieuw te kopen- 570 is best ok, maar als ik zag hoe bv bax met de prijs van de korg odyssey heeft gewiggled. en zij niet alleen. dan weer 1050, week later 800, andere prijzen voor verschillende versies, en de week erna weer andersom.

als ik de witte ergens onder 500 zie, hap ik misschien toe.

of ik wacht tot we de gulden weer terug hebben - dat scheelt ook de helft.

Leo,
Hangt dan wel van de nieuwe Gulden/Euro wisselkoers af.
Hoeft niet per sé dezelfde te zijn als in 2002.

Leo,
Hangt dan wel van de nieuwe Gulden/Euro wisselkoers af.
Hoeft niet per sé dezelfde te zijn als in 2002.

het zal er toch niet echt van komen, mag ik hopen.

maar ik hoorde van de week nog iemand uitleggen (ik dacht ruding) dat de euro geen prijsverhogend effect had gehad. dat er sowieso al inflatie aan de gang was.

ik denk dat hij geen vaste bezoeker van synthforum was, rond die tijd.

Status
Please reply by conversation.
Back