Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gisteren bij Bax besteld voor 23:00 en zou vandaag (zaterdag) geleverd worden. Het idee was dat ik morgen dan genoeg tijd had om ermee te kunnen werken.
Maar natuurlijk geen pakje ontvangen, volgens dhl track en trace uberhaupt niet verder dan de aanmelding gekomen.
Dit is nu al de 3e keer op rij en ik heb er genoeg van, ik bestel voortaan bij andere leveranciers.
yup, bedacht ik me ook achteraf. Echter was dit de zoveelste keer en de andere keren was het echt geen black friday. Wel vaak vrijdags![]()
btw als jullie nog plaatsen/sites weten waar ik mijn mening over de service van Bax kwijt kan: graag!
btw als jullie nog plaatsen/sites weten waar ik mijn mening over de service van Bax kwijt kan: graag!

staat er dit: "We hebben u om 19:13 uur gemist." Geen bel gehoord en gewoon thuis.. lekker dan![]()

Toevallig ook wat besteld bij Musicstore (vrijdag 16:00 uur).. vanmorgen al in huis.. doen ze zeker goed.Bij musicstore wat kabels besteldop woensdagavond, vrijdag in huis. Netjes![]()

Ze hebben je inderdaad gemist, dat klopt![]()
Dit is uiterst vreemd. Voor zover ik weet moet je bij de duurdere spullen je ID laten zien. Moet ik vaak doen om spullen van PostNL te krijgen v/h afhaalpunt. Dus misschien is er bekend wie het pakket af heeft gehaald. Verder is het erg vreemd dat iemand anders dan jij überhaupt weet dat er een pakket voor je ligt bij dat afhaalpunt. Zou DHL een afhaalbericht bij de verkeerde persoon in de bus hebben gedaan?Hoe zit het nou eigenlijk .....
[...]
Echter staat mijn pakket nu op Bezorg bij en Parcel shop en dat die daar opgehaald is, en ik heb niks...
Info van PostNL zelf (link) over aangetekende pakketten: " Het pakket wordt niet bij de buren bezorgd.".Ik stond gister hier wel van te kijken. Een aangetekend pakket, ondertekend door ‘buurvrouw’ met handtekening B.