waarshijnlijk voelen ze zich eindelijk gewaardeerd nu je erkenning geeft aan hun talentIk heb gisteren aan UPS gevraagd om een pakketje later te leveren.En ze doen het nog ook!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
waarshijnlijk voelen ze zich eindelijk gewaardeerd nu je erkenning geeft aan hun talentIk heb gisteren aan UPS gevraagd om een pakketje later te leveren.En ze doen het nog ook!
Ja en als het je lukt* om een account aan te maken is dat zelfs erg makkelijk.Ik heb gisteren aan UPS gevraagd om een pakketje later te leveren.En ze doen het nog ook!
Ik weet precies wat je bedoelt jaVraag me ook niet hoe die account na 12 pogingen plots lukte...

Goed nieuws: het pakje is gevondenMaar ALS het pakje nog opduikt, dan mag ik ook nog eens (bovenop de invoertaksen), €39 betalen voor de 'behandeling' door Bpost![]()

Ja, alleen vergeet je de verzendkosten nogDat is wel een flinke rekening pfff. Dus je betaalt aankoopprijs + BTW + invoertaksen + 40€?
BIj mij is het net andersom; mijn pakket kwam via DHL op een afgiftepunt in Frankrijk want er had een security code op moeten zitten volgens die Franse besteldienst die het van DHL overnam dus kon niet bezorgd worden op het adres van het label en deed er 6 weken over om terug te komen want het werd niet opgehaald.UPS is nog steeds drama.
Ze doen tegenwoordig standaard geen bezorgpoging meer, maar droppen alles bij een obscuur supermarktje waar je het magazijn in wordt gejaagd en je zelf je pakketjes mag gaan zoeken.
Legitimatie vragen doen we niet aan, dus het is meer een soort grabbelton.
Gelukkig kun je bij Thomann al een tijdje voor DHL kiezen.
Die is hier op het moment vrij consistent en betrouwbaar.

Krijg net bericht, pakket verloren door post NL..Sinds december een module uit Amsterdam Noord via post.nl laten komen.. nog steeds niet binnen. Ik kom langs die k&t charbot maar de verkoper ((Duitser) nog niet terwijl de zender het moet oplossen. Met track and trace. Principe kwestie geworden dit..:/
Bekijk bijlage 3857384
Zegt de verkoper dat hij het product verzendt of bezorgt, bijvoorbeeld in de advertentie of in de chat? Dan is het risico voor de verkoper. Als het misgaat, moet hij het aankoopbedrag terugbetalen of een nieuw product opsturen.
Kom ik in aanmerking voor schadevergoeding?
Als je het poststuk of pakket met een van de volgende verzendopties hebt verstuurd, kom je mogelijk in aanmerking voor een schadevergoeding:
Onverzekerde post en pakketten komen niet in aanmerking voor een schadevergoeding. Je kunt de schade natuurlijk wel bij ons melden. Zo kunnen we voorkomen dat het nog een keer gebeurt.
- Aangetekend
- Verzekerservice
- Spoedservice
8.4 1 PostNL is niet aansprakelijk voor schade, voorzover deze is veroorzaakt door een omstandigheid die een zorgvuldig vervoerder niet heeft kunnen vermijden en voorzover een Postvervoerder de gevolgen daarvan niet heeft kunnen verhinderen.
Voor de volledigheid:Verantwoordelijkheid ligt in principe bij verkoper. Ligt er wel aan wat je met hem hebt afgesproken.
Verkoper kan zich tot het postbedrijf wenden:
Dit zijn de relevante voorwaarden van post.nl: