Tom 32
Gepokt en gemazeld
Het heeft in het totaal 11 dagen geduurd om een pak van (iets ten zuiden van) Rome naar België te sturen.
Dat deden de Romeinen bijna even 'snel' indertijd.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het heeft in het totaal 11 dagen geduurd om een pak van (iets ten zuiden van) Rome naar België te sturen.

had bij milk audio store besteld in rome, die stuurden ook met bartolini (is blijkbaar gelinkt aan dpd).Voor het eerst iets gekocht in Italië, en het pak wordt verstuurd met ‘BRT’ (Bartolini). Na 7(!) dagen is het pak al van Rome tot in Milaan geraakt (minder dan 700km). Aan dit tempo verwacht ik het pak binnen een tweetal weken te hebben.![]()
Ach, dat valt nog mee toch?Het heeft in het totaal 11 dagen geduurd om een pak van (iets ten zuiden van) Rome naar België te sturen.
Niet alleen naar het buitenland, hoor.. we wachten nog steeds op post die op 24 december aan zou komen.. en daarvoor ook wel eens post pas een maand later ineens op de mat na flink klagen..Ach, dat valt nog mee toch?
Bij PostNL is het tegenwoordig standaard, dat wanneer ik iets naar het buitenland stuur, het minstens een week (maar meestal een dag of 10) "klaar voor verzending naar het buitenland" is .... nadat het eerst een dag of 4 à6 "ingeleverd bij PostNL als status heeft.... en vervolgens is het 2 tot 4 dagen met het vliegtuig onderweg![]()
Ik ook.......Ben heel erg klaar met PostNL..
Ik verdenk PostNL dat ze meelezen hier: we kregen nèt de post binnen waar we al weken op wachten (gewoon post binnen NL)….Niet alleen naar het buitenland, hoor.. we wachten nog steeds op post die op 24 december aan zou komen.. en daarvoor ook wel eens post pas een maand later ineens op de mat na flink klagen..
Ben heel erg klaar met PostNL..
Twee jaar geleden vanuit Nederland een kerstkaart gestuurd naar Rio de Janeiro. Begin december op de bus, eind april (twee dagen voor haar verjaardag) kwam ie uiteindelijk door de brievenbus.
Dat je dan toch wel afvraagt hoe en waarom.