Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmm.Daar werd 10+ jaar geleden ook al mee gedweept. Maar er zal nog heel veel water naar de luchtvaartregelgevingzee moeten vloeien voor dit praktijk is.Er komt een tijd dat..............................
Er komt een tijd dat..............................
Zal allemaal wel meevallen.Hmm.Daar werd 10+ jaar geleden ook al mee gedweept. Maar er zal nog heel veel water naar de luchtvaartregelgevingzee moeten vloeien voor dit praktijk is.
Dat is dan waarschijnlijk ook de reden dat men geen DJI Mavic Pro 2 gebruikt voor het afleveren van bestellingen.De hele dag van die zwermen-boze-muggen-geluiden boven de wijk. Zitten we echt op te wachten. Qua energie lijkt het me ook wel een dingetje, mijn DJI Mavic Pro 2 houdt het misschien 20 minuten vol op een lading. En dan hangt er geen synth van 10kg onder. Als er een uit de lucht op iemands hoofd valt, is de wereld te klein.
En komt de volgende drone een nieuw pedaaltje afleveren.....je pedaaltje verandert in een vlammenzee?
Wat betreft het geluid overlast, sinds 2024 gebruiken ze drones die 50% minder lawaai maken.Ja ik snap dat ze geen DJI mini drones gebruiken, maar het punt lijkt me toch duidelijk. Ze maken lawaai, vreten energie en vormen een risico als ze naar beneden komen. Voor zover zoiets wordt toegestaan zullen de eisen aan voorkomen van overlast, techniek, operator en verzekeringen dus zeer streng (moeten) zijn. Buiten zeer uitzonderlijke situaties waarbij iets met ambulancespoed bezorgd moet worden (en waarbij geld dus ook geen rol speelt), zie ik niet echt een businesscase voor dagelijks/algemeen gebruik.
Wat betreft het geluid overlast, sinds 2024 gebruiken ze drones die 50% minder lawaai maken.
Wat maken die busjes een herrie, laten we dan de uitstoot en het energie verbruik ook niet vergeten.
Dankzij deze drones kan het snel geleverd worden en zal het door de meeste mensen als positief beoordeeld worden.
Het is wel een interessant gegeven dat als er een pakket op dit moment een dag of misschien nog later word afgeleverd
de wereld te klein is en men begint te klagen. Ik denk dan ook dat de drone een gezonde toekomst te gemoed gaat.
Ik heb eem vriend die me geregeld vanuit zn professie als automatiseerder vertelt wat "ze" bij Google ""allemaal al kunnen". Mooie verhalen die je geregeld op basis vsn simpele natuurkunde al naar het rijk der fabelen kan schoppen. Wat overblijft is het mooie en onbevangen vertrouwen in technische mogelijkheden. ook de onmogelijke.Zal allemaal wel meevallen.

Nota bene een ander parcelpunt dan waar het ingeleverd is, dus ze hebben het ding wel vervoerd maar vonden het na 2 straten wel klaar.