Documentaire Vara over house (+/- 1991)

Hartelijk dank voor deze link, erg cool

alle dank gaat uit naar DiA , en Ferenck voor z'n poging.

hopelijk zet iemand die vpro docu nog es online of op die megaupload

en de veronica houseparty at escape mix met thimbles

want via emule krijg ik die shit maar te traag binnen

volgens mij was d'r ook een documentaire van de EO over house met Dano op hellraiser etc. ..... lijkt me ook vet

Die van de VARA ken ik niet, maar ik stapte in 91 eigenlijk al op bij de Houseparties...vanaf 86 toch erg coole muziek geweest, maar in 1991 ging het snel een andere kant op.

Kent iemand de docu van de VPRO over house met o.a. D-Shake die uitlegt wat gabber inhield? Groot flitsend in beeld ' GABBER??!!' ..haha die VPRO toch..Gert van Veen zat er ook in dacht ik...met wat uitleg over Charlie Casanova en Fierce Ruling Diva. Ik dacht dat het in 1990 was uitgezonden.

aaah....ambachtelijke house op een W30 idd.

GO BANG!

:dj:

Laatst gewijzigd:
gabber

gabber

zie je in de docu over gabber ook dano op hellraiser en dano die thuis noshlentustokken draait van rob gee en dan zegt: nu zegt ie maar wat ?

die docu wil ik nog wel digitaal hebben is vet

Origineel geplaatst door Remmelt
zei Isis in die docu trouwens niet zoiets van: "er worden helemaal geen drug gebruikt op houseparty's"?????? :D
Volgens mij was xtc toen geen verboden drug dat kwam pas later:W iniedergeval was het niet verboden dus een soort softdrug.

ik heb ooit een docu gezien over "gabber" op nl3 dacht ik. Ze gingen bij ruffneck ze studiootje langs etc. Ik weet het; erg karige informatie maar weet misschien iemand de naam van deze docu?

Heb net die Vara docu gekeken... http://videotheek.surfnet.nl/asset-view/3587/ Bedankt voor de link!

Wat een trip terug in de tijd zeg... krijg er een beetje heimwee van. Lekkere oldskool muziekjes, toch een hele andere sfeer dan wat er nu iha als "dance" wordt uitgebracht.

En super grappig idd om Dano bezig te zien achter die W30, en een puberende Isis bij haar vader op de bank.

Ik had daar geen last van, waarschijnlijk omdat ik op 't netwerk van m'n universiteit zit... sorry!

Ja, die was het.

"...Het nummer Oochie Koochie van Baby Ford had dan speakers opgeblazen in Engelse clubs....ja, die sub bas hoor je toch niet op je tv..." [laconieke grijns]

:D

Origineel geplaatst door mikemix
Mis ik iets?:confused: Ik krijg:

Bestanden met het volgende icoon: zijn afgeschermd door de eigenaar van de content.

Hier hetzelfde verhaal, helaas.

Trap ik dit draadje omhoog met een link waar 'ie volgens mij *wel* voor iedereen te downloaden is... krijgen we dit:

Origineel geplaatst door Sly Dog
Hier hetzelfde verhaal, helaas.

Heb je ook de link 2 posts eronder geprobeerd????

Ik kwam die documentaires laatst al op pf tegen, ERG VET!!!
Dat vind ik echt hele coole dingen om te zien. :)

Als iemand meer van zulke filmpjes heeft, graag!!

Die uitspraken (die later in tracks zijn verwerkt) zijn ook zo mooi: "Als ik een pil neem, word ik gewoon botergeil, is gewoon lekker!!!":halleluja whaha prachtig, net als die 'brbrbrrbrbrbrbrrr-recmo style';)

Back