Documentaire Vara over house (+/- 1991)

Origineel geplaatst door TanTaRa
Kent iemand de docu van de VPRO over house met o.a. D-Shake die uitlegt wat gabber inhield? Groot flitsend in beeld ' GABBER??!!' ..haha die VPRO toch..Gert van Veen zat er ook in dacht ik...met wat uitleg over Charlie Casanova en Fierce Ruling Diva. Ik dacht dat het in 1990 was uitgezonden.
zeker, en nu dus weer te bekijken: click and be happy :biertje:

Origineel geplaatst door krachtwerk
sjonge dat ware nog es tijde:stupid
sorry..
kom net thuis van een avond stappen..
heb jean jacques perry live mogen meemaken, in berlijn.
ouwe kerel maar nog aaltijd een coole dude!
:halleluja

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Ze hebben het in deze Onrust over een eerdere aflevering met D-shake erin. Heeft iemand toevallig die eerdere aflevering ook?

die bedoelde ik ook.

D-Shake met die Zulu-luipaard fez op...haha

leuk van het eens te zien, ik was toen meer into hardcore punk, maar iets later (93-96) kwam ik ook wel op zo'n housefeesten, en ook niet echt nuchter...

maar de meesten hebben dat wel overleeft denk ik, de drugs van die tijd was veel beter dan nu, xtc was nog xtc, en coke en speed werd nog goed versneden, niet met vergif (strichine enzo ) zoals nu dikwijls. Wij versneden toen met calcium en meel.

de feel komt zeer goed overeen met wat nu gebeurd in de electronicamarge met breakcore, neo-acid en goa trance. Idem met het drugsgebruik.

maar nu is het voltooid verleden tijd voor mij, ik ga niet meer naar housefeesten, het is te veel big buissiness geworden en de vibe ligt mij niet meer.

Dan was je d'r vroeg bij gast... 14 jaar en al aan de coke en XTC :bekdicht:

Q ouwe lul en geen heilig boontje maar vindt dit niet echt iets om trots op te zijn

Origineel geplaatst door waxx
maar nu is het voltooid verleden tijd voor mij, ik ga niet meer naar housefeesten, het is te veel big buissiness geworden en de vibe ligt mij niet meer.
Er zijn nog wel kleinere feestjes he, die probeer ik nog wel es, maar meestal zonder al te veel succes. Ik vrees dat rave al een aantal jaartjes dood is.

Als er iemand nog een tijdmachine over heeft: PB me even.

Origineel geplaatst door The Q
Dan was je d'r vroeg bij gast... 14 jaar en al aan de coke en XTC :bekdicht:

Q ouwe lul en geen heilig boontje maar vindt dit niet echt iets om trots op te zijn

idd, ik was er vroeg bij, en gelukkig redelijik snel weer van af, ik vier deze maand 10 jaar geen harddrugs meer, en 8 jaar (bijna) geen alcohol, en ben vooral daar trots op. Niet op mijn overmatig drugsgebruik in mijn veel te wilde start in het nachtleven.

gelukkig heb ik nog weed, maar zelfs dat gebruik ik maar met sterke mate.

prachtig!

(pinkt een traantje weg)

Back