Documentaire Vara over house (+/- 1991)

ja de eerste grote feesten waren toen net aan de gang dacht ik.
was in 1991. ik ging naar mijn eerste megafeest in de rijnhal arnhem "someting for you mind"
verder was ik altijd zondagsmorgens present om 6 uur in de Golfinger Rosmalen na een feestje, overal vandaan kwam t echte doorgaan publiek dan daar van allerlei feesten af. in de middag naar huis, en dan 's avond altijd weer terug !!!!!!!!!!!!!! gezellig !!!!!!!!!! surealistische tijd !:halleluja :dj: :kroon: :z :mexico: :yamaha: :dubbel: :okdan: :mega:

Eurorave op de Maasvlakte, afterparty in Parkzicht....those were the days 8)

heeft iemand die docu nog kunnen vinden?? ik ben em denk ik kwijt

Heeft iemand m al kunnen converten?? wil m zo graag zien :confused:

tzijn net flamingo`s man,,,

Zoiets zij Dano over het fenomeen "hakken" volgens mij ook in die docu.

Pffff wat voel ik me nu een oude lul zeg...wat een tijden...vroegaaah

Xal ff kijken als ik weer in het ouderlijk huis ben, of daar nog een tape v/d docu ligt...

^^ Mijn universiteit lijkt een abonnement te hebben op die Surfnet dienst... Weet iemand hoe ik zo'n stream naar disk kan rippen?

Origineel geplaatst door Hanz
Wat een goeie link.... previews van ouwe house krakers, gesorteerd op jaar! :okdan:

Ja dat vond ik ook....sentiment....arghhhh bijna 30....

[ontopic]uhhh hmmm ik weet even geen manier om streaming te capturen, misschiuen is er een übernerd die dat even kan uitleggen? Qua webspace zou ik hem wel even willen hosten....sssst niet verder vertelllen[/ontopic]

Origineel geplaatst door Hanz
Wat een goeie link.... previews van ouwe house krakers, gesorteerd op jaar! :okdan:

zeker goede link.. en ook al ben ik er nooit geweest vind het jammer dat clubs als IT verdwijnen (ik woon er praktisch naast en hoorde dat het nu definitief tegen de vlakte gaat). Toch een stukje geschiedenis dat verdwijnt.

Die lijkt alleen voor mp3 te werken :'(
Maar ik zal 'm proberen als ik er deze week ben.

Origineel geplaatst door shortwave
*** Melle, kom je um ooit nog eens ophalen?

heheh .. idd * en zoniet, dan kom ik er es flink mee rag.. euh ..maninovven :D

maar euhm, offtopic:
die Nord is alweer terug thuis .. en de mc303 .. misschien beter ook doorstrepen, voor je face value? ;)
btw, de tas waar die mee is vervoerd, staat ook nog hier ..

zei Isis in die docu trouwens niet zoiets van: "er worden helemaal geen drugs gebruikt op houseparty's"?????? :D

Origineel geplaatst door Remmelt
zei Isis in die docu trouwens niet zoiets van: "er worden helemaal geen drugs gebruikt op houseparty's"?????? :D

Haar vader, toen burgemeester, kwam toch ook aan het woord? ;)

joepie , ik heb hem ! (de vara docu )

wie wil deze RUILEN tegen de vpro house docu of de kopspijkers met domiinee dimitri ? (b.v. ff via msn ) ?

misschien wat leuker om de streams hier te plaatsen aangezien iedereen er veel belangstelling bij heeft ?

Back