• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop - ARP Axxe

rloggen

Nieuwkomer
Ik verkoop mijn ARP Axxe.
Gekocht van 1e eigenaar begin jaren 80. Jaren niet gebruikt, net servicebeurt gehad van Saint Eric. In tip-top conditie. Mist wel 4 schuivertjes, maar prima te bedienen.
Mooi 70-ies analoog geluid. En echt shapen van geluid door zelf aan de knoppen te zitten.
Inclusief handleiding, service manual en geluidenset (op papier).
Zie foto's.

Prijs: 750 euro.

Attachments

• IMAG4344.jpg
    IMAG4344.jpg
    40,5 KB · Bekeken: 127
  • IMAG4345.jpg
    IMAG4345.jpg
    36,1 KB · Bekeken: 103
  • IMAG4346.jpg
    IMAG4346.jpg
    41,5 KB · Bekeken: 105
  • IMAG4347.jpg
    IMAG4347.jpg
    43,6 KB · Bekeken: 102
Ik verkoop mijn ARP Axxe.
Gekocht van 1e eigenaar begin jaren 80. Jaren niet gebruikt, net servicebeurt gehad van Saint Eric. In tip-top conditie. Mist wel 4 schuiver-dopjes, maar prima te bedienen.
Mooi 70-ies analoog geluid. En echt shapen van geluid door zelf aan de knoppen te zitten.
Inclusief handleiding, service manual en geluidenset (op papier).
Zie foto's.

Prijs: 750 euro.

Nu in prijs verlaagd: 650 euro.

Back