nieuwe track The Earfucker hekkie

Ik vind hem maar niks, ten eerste versta ik geen bal van die vocals en ten tweede : waar is de hardrock invloed ?
De screetches zijn wel weer leuk :D

De vocals komen van deze mensen
Ze mompellen af en toe inderdaad
Maar ik versta dat Amsterdamse gemompel wel

Die schreeuwende vrouwen vocal ,en de synth die start in het begin, met die jankende screetches er door?
vind ik persoonlijk wat van hardrock hebben.

iedergeval bedankt voor je eerlijke mening topper!!

Laatst gewijzigd:
ja, is prima te verstaan.. Ze heeft er duidelijk plezier in, me dunkt.. Volgens mij heb je banden met Satan man :D

????? :duivels: jaman denk wat jij denkt!!! hahaha
666 Hardrock met een engel vocal

of klassiek hemelse muziek, met een hardrock vocal

Dus ik ben een producer die banden heeft met de Satan??wat jij voor de grap uitdrukt in tekst?
Dus de manier van muziek maken! heeft een persoonlijke eigenschap?

oke? Denk dat ik dan maar een echte liefde nummer moet gaan maken!! met klanken er in zo dat ik een goddelijke band heb LOL
ipv banden met Satan!!!

:luv:

Laatst gewijzigd:
Het was inderdaad een grapje harrewarre (zie ook de smiley), verder hoef je er echt niets achter te zoeken.. Ik hou ook zo niet van sex-achtige toestanden, zeker niet in de muziek, daarmee...

:okdan:

:luv:

Ik vind de vocal vrij onverstaanbaar, die mag wat meer naar voren. Je bouwt niet echt naar een soort climax als de kick erin komt, goede timing van je vocal kan daar ook bij helpen.

Verder niet slecht gedaan :okdan:

Ik vind de vocal vrij onverstaanbaar, die mag wat meer naar voren. Je bouwt niet echt naar een soort climax als de kick erin komt, goede timing van je vocal kan daar ook bij helpen.

Verder niet slecht gedaan :okdan:

oke bedankt voor de tip!!!!:halleluja

Denk dat ik maar een keer, een paar goeie monitor speakers moet aanschaffen dan wordt het geluidstechnisch vast beter!!

Tiny & Lau

Tiny & Lau

De vocals komen van deze mensen
Ze mompellen af en toe inderdaad
Maar ik versta dat Amsterdamse gemompel wel

QUOTE]

Amsterdams gemompel !!!!! Laten Tiny & Lau dat maar niet horen, dan schelden ze jou in het Rotterdams de tyfus vol. :D

Back