Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik vind hem maar niks, ten eerste versta ik geen bal van die vocals en ten tweede : waar is de hardrock invloed ?
De screetches zijn wel weer leuk![]()

ja, is prima te verstaan.. Ze heeft er duidelijk plezier in, me dunkt.. Volgens mij heb je banden met Satan man![]()
jaman denk wat jij denkt!!! hahaha

Tuurlijk over smaak valt niet te twisten, no hard feelings topper!!!Het was inderdaad een grapje harrewarre (zie ook de smiley), verder hoef je er echt niets achter te zoeken.. Ik hou ook zo niet van sex-achtige toestanden, zeker niet in de muziek, daarmee...
![]()

ik heb de eerste versie beluisterd, het openingsbericht, ik vind m wel leuk, en lekker. maf chaotisch, en toch strak.
Ik vind de vocal vrij onverstaanbaar, die mag wat meer naar voren. Je bouwt niet echt naar een soort climax als de kick erin komt, goede timing van je vocal kan daar ook bij helpen.
Verder niet slecht gedaan![]()

De vocals komen van deze mensen
Ze mompellen af en toe inderdaad
Maar ik versta dat Amsterdamse gemompel wel
QUOTE]
Amsterdams gemompel !!!!! Laten Tiny & Lau dat maar niet horen, dan schelden ze jou in het Rotterdams de tyfus vol.![]()
Ow idd correctie Rotterdams hahahaDe vocals komen van deze mensen
Ze mompellen af en toe inderdaad
Maar ik versta dat Amsterdamse gemompel wel
Tiny en Lau met Kerst 2009 - NIEUW 2009 (origineel) - YouTube
QUOTE]
Amsterdams gemompel !!!!! Laten Tiny & Lau dat maar niet horen, dan schelden ze jou in het Rotterdams de tyfus vol.![]()