Moog Micromoog (mooie foto)

ano040425-3

Gedeactiveerd account
in de ban

Attachments

• Micro.jpg
    Micro.jpg
    81,5 KB · Bekeken: 190
  • Moog Micromoog-01.jpg
    Moog Micromoog-01.jpg
    81,4 KB · Bekeken: 197
Er staat rechtsonder een Mini voor 8600 euro. Anders zou ik het ook niet weten waar -ie het over heeft. Mooie Micro idd. Iets voor Leo?

s'nachts posten om 02.45 levert soms grappige opmerkingen op maar ik zou er niet teveel aandacht aan geven..

en inderdaad mooie micromoog , erg leuk synthje..en erg onderschat ook..

Ligt het aan mij of is €980 een nette prijs voor deze Moog?
Vooral in de staat waarin hij verkeerd.

Er staat rechtsonder een Mini voor 8600 euro. Anders zou ik het ook niet weten waar -ie het over heeft. Mooie Micro idd. Iets voor Leo?

sunny misschien, maar ik niet meer hoor.

ik vind m ook nogal prijzig, veel van die oude spullen trouwens. voordat je hem hier hebt staan, met een beetje pech, kost ie 1300 euro. en op 1000 moet je sowieso rekenen.

ben wel tevreden met de sub37. tetra ook leuk en ik heb ook weer een evolver gekocht. lekker hoor, al die presets. (sorry was even off topic.)

Vind je de foto mooi of vind je dat hij er goed uitziet?
Ik vind de foto wel mooi, maar cosmetisch vind ik de micromoog niet echt een plaatje (dat vindt de man zelf ook)..

Ligt het aan mij of is €980 een nette prijs voor deze Moog?
Vooral in de staat waarin hij verkeerd.

Bij Dirk Witte staat er een voor € 995,- Dus ik denk dat je € 980,- wel een nette prijs mag noemen...

JurgeN

s'nachts posten om 02.45 levert soms grappige opmerkingen op maar ik zou er niet teveel aandacht aan geven..

heheh iknow ....
op een gegeven moment klink je links , terwijlje rechts stemt
\maaaaruh mooi uh micro unit
altyd graag een multigewild
was r laatst een in hollanda te koop ..1500
redelijk is imho
:okdan:

Back