[sampler]

Status
Please reply by conversation.
Heb je 500 euro over voor een ESI-4000 met Turbo Expansion, 24-speed externe SCSI CD rom, 1GB externe SCSI HD, 32 mb intern, en een ceedeetje zodat je gelijk al wat vooruit kunt?

Owja, natuurlijk met doos + verpakking + handleiding - het stickertje zit nog op 't display :).

nee heb zoveel niet over helaas ;) vraag echt of een ESI 32 (geen hoger model dus) of een Akai S1000

Akai S1100 mag ook nog wel. Graag met SCSI.

en overigens: ja ga ook zelf ermee samplen :)

Mag ik me er even mee bemoeien? Ik wilde op een gegeven moment ook een sampler heben, een esi32, want die zijn goedkoop en zo....maaaaar, ben er langzaamaan toch achter gekomen dat het handiger zou zijn geweest om a) een sampler te hebben met meer uitgangen dan een main stereo en een sub stereo, en b) als je je patches, zoals met akai mesa, vanuit je computer kunt maken. Mijn tip van de dag: spaar door voor een akai s3000xl......

Origineel geplaatst door Digimod
Kijk Slip gaat voor de Filters ;) en daarom wil hij een ESI-32 kopen :D

Kijk even op MP onder samplers:

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/samplers/3763.htm

:okdan:

ik ken alle ebay en mp en 2ehands.nl aanbods. Deze persoon had ik al gemailed maar stuurt niet onder rembours...

verder ik houd voet bij stuk :) en maximum bedrag is 170 euro... (plus verzend evt.) en 300 voor een S2000 is belachelijk duur.

wil perse ook grafisch display hebben en niet 3 led cijfers...

bij mij gaat de esi gewoon op audio kanaal 15 en 16 heb niet meer nodig ga geen gekke dingen doen. En zoals die akai 8 kanalen out... Hoeft allemaal niet gebruik het toch niet...

Origineel geplaatst door bob303vs909
deze is volgens mij vers: http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_instr/samplers/3655041.html

esi32, 32mb...te koop in Den Helder....

voor 170 een esi32 op de kop tikken? gaat je denk ik niet lukken....

zoals daarboven al werd gestated heb ik die man al gemailed. Hij wil em niet opsturen dat is het probleem...

en waarom niet voor 170? gaat makkelijk. 150 is een goede prijs...

maar goed graag alleen nog maar antwoorden als je er 1 te koop hebt liggen voor me anders liever niet... Wil hier geen discussie aangaan over de prijs van een esi etc.

Slipper weet gewoon altijd wat hij wilt en als slipper iets in ze koppie heeft dan komt het er ook :D...

gelukkig weer iemand erbij op dit forum die de lin-in van zijn sampler gebruykt.....maar we zijn nogsteeds in de minderheid hahaha

die s3000 of s2000 met mesa is zeker erg fijn, maar ik vond vooral de s2000 echt kut klinken, de s3000 is veel mooier geluid...vond ik dan als samplegek...ik sample echt alleen maar helft van topics over synhts snap ik nieteens haha

maar succes met je keuze slipperman

Status
Please reply by conversation.
Back