Psykiatrisk
Ivo Hartman
Hallo mensen die dit lezen!
Ik ben nog niet lang bezig met muziek maken.. Ik heb nou sinds een jaar een DX-200 en over een paar dagen heb ik een AE-1.. Ik ben bezig met tekno en techno achtige dingen.. (ja, daar zit verschil tussen..
) Uiteraard is het nou dus flink nodig dat ik uit ga breiden.. En ik hoop via dit forum op goede ideëen te komen. Het eerstvolgende dat ik ga kopen wordt een ER-1 of X-Base 09. M'n DX heeft namelijk maar 3 ritme tracks en daar kan ik niet zoveel mee.. Als iemand tips heeft of andere ideëen, dan hoor ik het graag!
Groeten, Ivo..
Ik ben nog niet lang bezig met muziek maken.. Ik heb nou sinds een jaar een DX-200 en over een paar dagen heb ik een AE-1.. Ik ben bezig met tekno en techno achtige dingen.. (ja, daar zit verschil tussen..
) Uiteraard is het nou dus flink nodig dat ik uit ga breiden.. En ik hoop via dit forum op goede ideëen te komen. Het eerstvolgende dat ik ga kopen wordt een ER-1 of X-Base 09. M'n DX heeft namelijk maar 3 ritme tracks en daar kan ik niet zoveel mee.. Als iemand tips heeft of andere ideëen, dan hoor ik het graag!Groeten, Ivo..

Welkom, he?!