ff kennis maken.. :)

Psykiatrisk

Ivo Hartman
Hallo mensen die dit lezen!

Ik ben nog niet lang bezig met muziek maken.. Ik heb nou sinds een jaar een DX-200 en over een paar dagen heb ik een AE-1.. Ik ben bezig met tekno en techno achtige dingen.. (ja, daar zit verschil tussen.. :P) Uiteraard is het nou dus flink nodig dat ik uit ga breiden.. En ik hoop via dit forum op goede ideëen te komen. Het eerstvolgende dat ik ga kopen wordt een ER-1 of X-Base 09. M'n DX heeft namelijk maar 3 ritme tracks en daar kan ik niet zoveel mee.. Als iemand tips heeft of andere ideëen, dan hoor ik het graag!

Groeten, Ivo..

Heej, welkom !

Attachments

• thatsonebigassjoint.jpg
    thatsonebigassjoint.jpg
    27,3 KB · Bekeken: 98
Re: ff kennis maken.. :)

Origineel geplaatst door teknoudontknow
..techno en tekno.. ja, daar zit verschil tussen..

Inderdaad.
DIT is tekno:

tekno.jpg

:D Welkom, he?!

Origineel geplaatst door gemmetje
Welkom !!!!!!

@ soundtrooper: kun je mij de volgende x niet ff bellen ??

Okeej.....over 3 maanden, als deze op is :peukie:

hallo allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal !!!!!! :peukie:

kan iemand me iets uitleggen over die sterren die bij veel mensen onder d'r naam staan?? wat wil het zeggen?? en wat betekenen de verschillende kleuren?? heeft dat iets te maken met lidmaatschap??
en hoe zit dat met 'vers lid' bij mij? ik zie zoveel verschillende zinnetjes staan daar.. waar heeft dat mee te maken??

Origineel geplaatst door teknoudontknow
en hoe zit dat met 'vers lid' bij mij? ik zie zoveel verschillende zinnetjes staan daar.. waar heeft dat mee te maken??

Geintje.... ze monitoren je internetgebruik en hebben gezien dat je niet bent ingegaan op al die pillen, die je vanuit amerika kunt krijgen.

Raymond

dank je, Gemmetje.. ik voel me wel stom ff.. :D
maarreh.. daar staat dit:

Als de Forum-admin de optie 'custom status titles' heeft aangezet (jawel.. ook deze fuctie staat aan!), dan kun je zelf aangeven welke text er onder je naam komt te staan. Dit kan door het wijzigen van je instellingen, op deze pagina.

volgende vraag: wanneer zetten ze dat aan? ik kan namelijk daar nix voor wijzigen bij m'n opties, voor zover ik het kan zien..

Back