GELUKZOEKERS ff normaal

Normaal doen,je bedoelt dus met de domme kudde gewoon meelopen :D

Vet! Toffe video ook. ff tweeten naar Geert en Mark voor meer media aandacht.

Goed gedaan, ik heb hem getipt voor DWDD!

Zelfs op Synthforum zitten dus SJW gekkies. Aha.

Ik heb eigenlijk niet direct de neiging om direct mensen te moeten beledigen op zo'n manier? Ik vind linkse mensen vaak ontzettend relaxt. Gezellige gratis kraakfeestjes met veel boxen, honden en \\____ :biertje: organiseren zonder er iets commercieels van te maken. Maar daar kwam jij natuurlijk nooit?

Ik heb eigenlijk niet direct de neiging om direct mensen te moeten beledigen op zo'n manier? Ik vind linkse mensen vaak ontzettend relaxt. Gezellige gratis kraakfeestjes met veel boxen, honden en \\____ :biertje: organiseren zonder er iets commercieels van te maken. Maar daar kwam jij natuurlijk nooit?

Nee daar kwam ik nooit :) Vind het gewoon jammer dat ook op dit forum mensen weer hun politieke afkeer moeten tonen. Laatste plek waar ik het had verwacht.

Nee daar kwam ik nooit :)

Slechte jeugd gehad. Zeker met verkeerde vrienden omgegaan?

Vind het gewoon jammer dat ook op dit forum mensen weer hun politieke afkeer moeten tonen. Laatste plek waar ik het had verwacht.

Nee de muziekwereld vol met types als Bono daar verwacht je het gewoon niet jeetje jeetje. Maar maak anders ook eens een lekker pakkend nummer?

Slechte jeugd gehad. Zeker met verkeerde vrienden omgegaan?

Als je nooit naar een kraakfeest bent geweest dan heb je een slechte jeugd gehad? Dat is nieuw voor mij *D. Snap de relatie tussen niet naar kraakfeesten gaan en verkeerde vrienden ook niet helemaal.

Ik kan mij er een voorstelling bij maken. Als ik het leuk had gevonden, dan was ik wel gegaan ;)

Nou nee hoor :D

Jawel. Jaren 90 kraak feesten waren geniaal. Alle soorten mensen die het prima met elkaar konden vinden. Krakers of kakkers maakte geen reet uit. En dat is nog steeds zo bij de betere kraakfeesten.

Dat is heel wat anders dan sjwers. Dat is vooral een online fenomeen.

Bij een goed krakersfeest hangt een Free state sfeer waar juist niemand de ander de hele tijd de les gaat lezen.

Veel relaxter dan een club met opgefokte uitsmijters.

Wellicht geen slechte jeugd, maar je hebt wel wat gemist.

en dan voor een dj boeking met je loodzware platenkoffer een stalen laddertje af naar een kelder zonder nooduitgang, wetend dat als hier de shit uitbreekt iedereen hier de sjaak is 8o) Maakt niet veel uit met in culemborg na een dj boeking een roid-rage uitsmijter van 150 kilo naast je te hebben briesen omdat hij vind dat jij 2 meter verder moet gaat staan als je op je boekingsfee staat te wachten van de spoorloze organisator.

Back