Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Normaal doen,je bedoelt dus met de domme kudde gewoon meelopen![]()
Zelfs op Synthforum zitten dus SJW gekkies. Aha.

Zelfs op Synthforum zitten dus SJW gekkies. Aha.
organiseren zonder er iets commercieels van te maken. Maar daar kwam jij natuurlijk nooit?Ik heb eigenlijk niet direct de neiging om direct mensen te moeten beledigen op zo'n manier? Ik vind linkse mensen vaak ontzettend relaxt. Gezellige gratis kraakfeestjes met veel boxen, honden en \\____organiseren zonder er iets commercieels van te maken. Maar daar kwam jij natuurlijk nooit?
Vind het gewoon jammer dat ook op dit forum mensen weer hun politieke afkeer moeten tonen. Laatste plek waar ik het had verwacht.Nee daar kwam ik nooit![]()
Vind het gewoon jammer dat ook op dit forum mensen weer hun politieke afkeer moeten tonen. Laatste plek waar ik het had verwacht.
Slechte jeugd gehad. Zeker met verkeerde vrienden omgegaan?
. Snap de relatie tussen niet naar kraakfeesten gaan en verkeerde vrienden ook niet helemaal.Nou nee hoor![]()
Wellicht geen slechte jeugd, maar je hebt wel wat gemist.
Maakt niet veel uit met in culemborg na een dj boeking een roid-rage uitsmijter van 150 kilo naast je te hebben briesen omdat hij vind dat jij 2 meter verder moet gaat staan als je op je boekingsfee staat te wachten van de spoorloze organisator.