Kras op behuizing herstellen

Mijn ervaring leert dat ook al is de kras goed gemaskeerd en niet of minder zichtbaar is, voor jou de kras zichtbaar is omdat jij weet dat de kras daar zit en dus altijd eens stoorfactor blijft ;{

Omdat jij weet dat de kras daar zit en dus altijd eens stoorfactor blijft ;{

Dat heb ik nou ook, of het nu bij een synth is of bij een auto of motor :yamaha: of zelfs bij m'n vriendin (kras of rimpel) is er maar één remedie ............
Inruilen voor een mooiere :D

Ik zou de kras omarmen. Deze juno 60 is nu officieel lid van jullie familie en juist dat zou ik koesteren. Misschien kan je kind er later zelfs een handtekening opzetten.

of zo'n handafdrukje in verf ?

Wees blij met die kras, nu is het minder erg als er een deukje bijkomt. Althans, daarom koop ik liever een tweedehands auto dan een nieuwe. Het gaat toch om de muziek die je er mee maakt.

Ik heb een dochtertje van 3 die Juno heet... met een kras maakt ze alleen nog maar meer herrie

informeer eens bij de betere autopoetser, genoeg autoliefhebbers die een soortgelijk probleem op hun object hebben gehad en hopelijk hebben opgelost.

Of plak er een mooie sticker van Behringer overheen...

Bij de krassen die ikzelf heb verdoezeld op enkele synths heb ik met een heel fijn penseel wat hammerite aangebracht. Dure oplossing, maar het resultaat kan ermee door.

Je kan ook die kras lekker veel nat maken dan word die van zelf bruin. Is wel vaker te zien op 808's

Zo een kras doet ook echt afbreuk aan je geluid....;-)

Alleen als ie in het digitale soundpad zit ...

Een wasco krijtje met de juiste kleur? Maar ja, het zwart van de juno is satijn-gloss dus geheid dat je het later
goed ziet..

Ik ben het met velen hier eens: maak je niet te druk..

Of je verandert de manier waarop je met dit soort dingen om gaat.
Gewoon jezelf in laten zien hoe onbelangrijk dit ' probleem' is.
Ik wil je niet je recht ontzeggen om je druk te maken over cosmetische dingen, maar ik geloof dat je diep van binnen beter weet.

Leer gewoon jezelf aan om je niet druk te maken over dit soort dingen dus, denk ik.
Daarbij, als je onverhoopt ooit met diefstal van je instrument te maken krijgt, is ie makkelijk te herkennen.

Ik weet het, dit is een volkomen andere benadering dan een stift pakken of naar een autospuiterij gaan, maar het werkt wel.

FF serieus : maak je niet druk over een krasje. Gebruik de kras om je zoontje te leren voorzichtig met instrumenten om te gaan.

Mooi,
Zou hem alleen leren en laten ervaren dat je met instrumenten muziek en sounds maakt

Back