Gloomer - Don't Let It Happen / EDM

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld

The Elite wants us all to implant a microchip in our hand, so they can control everything. If you don't agree they will block your bank account too. Don't let it happen, it's all up to you. Please enjoy this track. Made in FL-studio 12.

Wat denken jullie ervan ? 8)

Je bent een sportieve jongen, Harrewarre !!

Zoek maar eens op : "Aaron Russo".. ze hebben hem vermoord omdat ie steeds de waarheid sprak, waaronder het feit dat iedereen binnenkort zal gechipped worden.. In Australië zijn ze nu er al mee bezig.

Wat betreft de kick, daar heb je gelijk in.. Op mijn monitors klinken ze thans krachtiger dan op Soundcloud, ook de bass komt meer door op mijn monitors.

Maar hartstikke bedankt voor je lovende woorden, blij dat je'm leuk vindt.

Thanks man ! :okdan:

Leuk stukkie hoor! Vond alleen dat schelle geluidje niet helemaal passen. Verder leuke arps en basjes :)

Bijna allemaal Rob Papen's plugins : Predator2, Blue2 en Subboombass.. Meesterlijke geluiden komen daaruit voort. Blij dat je'm goed vond, alleen weet ik niet welk schel geluidje je wat stoort. Thanks SB-Six ! :okdan:

En over dat iedereen een chip moet hebben straks??
dat is in praktijk gedeeltelijk al zo
veel mensen weten het alleen nog niet
voorbeeld :
De Nederlandse ID kaarten en paspoorten zit al een chip in als je goed kijkt en het plastic buigt zie je hem zitten
En je bent hem verplicht bij je te hebben!!

Straks moet elk kind bij de geboord een chip hebben, net als een koe een label in de oor!!:(
Dan hoef je geen ID kaart meer te kopen en krijg je overal korting voor bepaalde dingen bij de belasting wie weet:(

Het begint bij 0.16 ongeveer... beetje dissonant geluidje.

Thanks Six, maar ook dit is dit keer weer bewust gedaan, dissonance is my middle name ;)

De Nederlandse ID kaarten en paspoorten zit al een chip in als je goed kijkt en het plastic buigt zie je hem zitten

Dat is hier in België ook zo.. We worden allemaal getraced per satelliet.. Ik las ergens, weet niet meer waar, dat elke euro traceerbaar is per satelliet. Zou me niets verwonderen. Maar dat je niet meer aan je geld kunt als je je niet laat chippen, vind ik er wel overheen. :duivels:

:r

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-dont-let-it-happen
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-dont-let-it-happen

The Elite wants us all to implant a microchip in our hand, so they can control everything. If you don't agree they will block your bank account too. Don't let it happen, it's all up to you. Please enjoy this track. Made in FL-studio 12.

Wat denken jullie ervan ? 8)
Coole track! en beladen onderwerp ook.. filmtip vzv je die niet al kent: 1967 - the president's analyst. Goed onderwerp om een track over te maken.. mark of the beast 8D

Weet je zeker dat de track wel voldoende "Gloomy" is in dit licht? eh duisternis? :P mss een tip om de track een breekpunt te geven, vanaf waar alle Arpeggio's die de eerste helft nog happy omhoog gaan, vanaf daar alleen nog maar naar beneden gaan met donker(der) ondertoon.. als ware de conclusie 'dát gebeurt er' als, 'we let it happen'.. ?

Hey Sander, ik heb de film gezien.. Geweldig plot, en grappig ook. James Coburn is één van mijn favoriete acteurs :)

Wat betreft het lied.. Ik ga er niets meer aan veranderen, ik vind hem goed zo.

Hartstikke bedankt voor de tips en het luisteren, top van je ! :okdan:

schelle geluidje bevalt me wel. begint erg mooi. gebeurt gelijk veel.
de drums, ik vind t wel mooi dat ze wat naar achteren liggen, past bij het geheel.

erg goed weer, jan. en dat dissonante bevalt me eveneens. en hoor ik soms repetitieve stukken?........

lekkere opbouw (en afbouw...)

schelle geluidje bevalt me wel. begint erg mooi. gebeurt gelijk veel.
de drums, ik vind t wel mooi dat ze wat naar achteren liggen, past bij het geheel.

erg goed weer, jan. en dat dissonante bevalt me eveneens. en hoor ik soms repetitieve stukken?........

lekkere opbouw (en afbouw...)

Hey Arjan, thanks mijne man !! Repetitief ? Ik weet niet, een beetje misschien ;)

Bedankt voor je toffe input, doet deugd !! :)

Best nummertje zo! Vond het arpje op een ander nummer lijken.... erm ff denken hoe die ook alweer heet... Voor de rest weer puike productie!

Krek, dat doet ook deugd man, dank je wel hiervoor !! :)

Vind vooral de eerste helft erg lekker, goede vibe!

Als die lead er inkomt na 2min15sec of zo, wordt het mij een beetje te druk, en de geode vibe van de eerste helft verdwijnt een beetje, wat ik persoonlijk wel jammer vind :) Wat mij betreft had de eerste helft het hele nummer gemogen :)

Mvg.

CoolRunning

Hey CoolRunning, dank je wel voor je keigoeie feedback man, ben ik zeer blij mee, maar wellicht ken je mijn muziek ondertussen wel hé, ik maak het nogal redelijk druk bij momenten.

Thanks man !! :okdan:

Ik moet soms een beetje moeite doen om niet te laten afleiden door het onderwerp en echt naar de muziek te luisteren. Ik ben blij dat ik dat in dit geval heb gedaan. Wat een lekkere track man! Veel subtieler dan ik van je ben gewend. Die arpjes zijn heerlijk. Goede geluiden, fijne mix, prettig reisje. Gewoon een heel dikke track Jan!

Back