Arturia din sync kabel

Status
Please reply by conversation.
Dank voor de tip, maar dat is em niet. Had em ook al gespot, maar dit is de midi kabel (din is het type vd 5 polige stekker, die is voor din midi en din sync hetzelfde, maar de interne aansluiting verschilt...

Tja, Arturia is zeker zo erg, die rekenen 40 euro verzendkosten...

Zelf maken en uitgeven aan je vriendin die 30 euro met een etentje. ;) ( of vriendje .. je weet maar nooit)

Nope, ik zie mezelf geen kabels maken...wellicht leuke hobby na m'n pensioen. Maar als iemand zich geroepen voelt? Anders ga ik wel even op zoek naar een zaakje die dat kan. Schema had ik al wel gevonden ergens.

Nope, ik zie mezelf geen kabels maken...wellicht leuke hobby na m'n pensioen. Maar als iemand zich geroepen voelt? Anders ga ik wel even op zoek naar een zaakje die dat kan. Schema had ik al wel gevonden ergens.

Als je het exacte schema beschikbaar hebt dan kan ik 'm wel even voor je maken. Stuur maar een PB.

Kan je niet gewoon in de eerste de beste electronicawinkel een din kabel kopen . Die voor audio bedoeld zijn hebben in principe altijd alle 5 de pinnen vast
Prijs 10 euro max

Kan je niet gewoon in de eerste de beste electronicawinkel een din kabel kopen . Die voor audio bedoeld zijn hebben in principe altijd alle 5 de pinnen vast
Prijs 10 euro max

En anders musicstore bv , ben je voor 17 euro klaar incl opsturen

Oke
, je hebt din naar 4 maal minijack nodig
Ik zou dan een din naar 4 keer tulp kopenin de audiozaak , tulp erafknippen en zelf minijack eraan solderen
7,99+ 4Xminijack

Oke
, je hebt din naar 4 maal minijack nodig
Ik zou dan een din naar 4 keer tulp kopenin de audiozaak , tulp erafknippen en zelf minijack eraan solderen
7,99+ 4Xminijack

Vier? Gewoon eentje hoor. Volgens mij heb je helemaal niet gekeken wat voor kabel het is ;)

Maar het issue was dat TS niet zelf wil/kan solderen, vandaar dat ik het aanbood.

4 omdat je dan zeker de goede draadjes hebt , en ook handig misschien voor toekomst :-)

Als je het aanbood zou ik daarvoor gaan ...

Status
Please reply by conversation.
Back