Welke colouring EQ plugin?

The Unholy

Hard lid
Ik gebruik eigenlijk maar één EQ en dat is de Fabfilter Pro-Q2. Echter is deze erg clean en ik zoek nu een minder precieze EQ die meer kleurt en lekker klinkt wanneer je ermee gaat boosten.

Ik zie door de bomen het bos niet meer als ik hier op ga googlen. Welke gebruiken jullie zoal vandaag de dag? Ik heb helaas geen UAD...

http://www.pluginboutique.com/product/2-Effects/16-EQ/3186-Overtone

Kan je harder insturen voor meer saturatie, nu 60% korting en met deze code OVERTONE90 bij uitchecken 90% korting.

hoe komen jullie eigenlijk aan die codes voor die extra korting?
Die stutteredit code die hier gepost was werkte perfect. Maar ik zie zelf die codes nergens voorbij komen.

Is er ook zo'n code voor D16 group - phoscyon ? (die staat namelijk op mijn short buy list nu).

hoe komen jullie eigenlijk aan die codes voor die extra korting?
Die stutteredit code die hier gepost was werkte perfect. Maar ik zie zelf die codes nergens voorbij komen.

Is er ook zo'n code voor D16 group - phoscyon ? (die staat namelijk op mijn short buy list nu).

Die extra 90% code kreeg ik in de mailbox van de pluginboutique mail list, het is een nieuwe vst en dit is een introductie korting. Gebeurt vaker dat vst's een introductie prijs hebben en er reclame mee maken. Daarnaast heeft pluginboutique vaak leuke kortingen als je een code genereert met een token (bij elke 50 euro krijg je een token) heb al verschillende vst's van 100 euro of meer bemachtigd voor een euro of 10.

Verder bedroomproducers blog in de gaten houden, daar werdt de overtone90 code toevallig ook gepost en komen ook andere kortingen langs. En daarnaast hebben focusrite en novation elke maand acties. Vorige maand 50% korting op 3 d16 producten om maar wat te noemen.

Die extra 90% code kreeg ik in de mailbox van de pluginboutique mail list, het is een nieuwe vst en dit is een introductie korting. Gebeurt vaker dat vst's een introductie prijs hebben en er reclame mee maken. Daarnaast heeft pluginboutique vaak leuke kortingen als je een code genereert met een token (bij elke 50 euro krijg je een token) heb al verschillende vst's van 100 euro of meer bemachtigd voor een euro of 10.

Verder bedroomproducers blog in de gaten houden, daar werdt de overtone90 code toevallig ook gepost en komen ook andere kortingen langs. En daarnaast hebben focusrite en novation elke maand acties. Vorige maand 50% korting op 3 d16 producten om maar wat te noemen.

super !
ga ik me daar even aanmelden.

jammer dat ik die d16 actie van vorige maand heb gemist, maar ach, zo duur is phoscyon tegenwoordig ook niet meer. Dat van die token wist ik ook niet, ga ik me ook even in verdiepen. thanks!

Phoscyon kon je niet kiezen, keuze was 101, punchbox en repeater geloof ik.

Laatst werdt ook de d16 chorus gratis weg gegeven, ik dacht ook bij focusrite daarvoor een eventide reverb. Loont dus echt de moeite om het in de gaten te houden, maar we dwalen af excuses daarvoor.

Ik ben niet echt kapot van de demo van Overtone helaas, wel bedankt voor de tip. Het hoeft niet de goedkoopste oplossing te zijn, ik heb liever 1 heel goede plugin, dan 10 minder goede.

Tot nu toe ben ik het meest onder de indruk van de demo van Maag EQ4 van Plugin Alliance. Hiermee kun je een enorme boost in het hoog geven, zonder dat het pijn doet aan je oren, ik heb nog geen andere EQ kunnen vinden die zo lekker klinkt.

Nog andere suggesties?

Back