Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Je wilt een ding van 30 jaar oud in nieuwstaat !
Succes met je speurtocht......

Kost wat .....maar dan heb je ook wat moois en goeds
Hoeveel dan ?
Waar gaat dit topic nog over? Ik heb een zwart met witte kat. Onbeschadigde oren, zonder uitslag. Brommen doet ze niet, maar spinnen des te meer. Nooit gebaard omdat haar replicator verwijderd is. Gaat niet weg voor minder dan 1500 euro. Net haar 13e verjaardag gevierd. Was heel gezellig.

Niets bijzonders (met alle respect voor jouw kat!), mijn kat draait op feestjes altijd als DJ...en die gaat niet weg voor minder dan 10.000 euro...Waar gaat dit topic nog over? Ik heb een zwart met witte kat. Onbeschadigde oren, zonder uitslag. Brommen doet ze niet, maar spinnen des te meer. Nooit gebaard omdat haar replicator verwijderd is. Gaat niet weg voor minder dan 1500 euro. Net haar 13e verjaardag gevierd. Was heel gezellig.

Daarvan heb ik weleens gelezen dat de trafo tegen de behuizing staat de resoneren en daarmee dus die brom veroorzaakt. Een stukje brandwerend isolatie er tussen zou dit probleem simpel kunnen verhelpen...Even nog over die beruchte brom... dat is volgens mij meer de behuizing..
Ben wel benieuwd of er werkelijk voorbeelden zijn van zwarte M1000s met een brom in de auiodpath..
.Snap ik niet waarom je er aan zou moeten verdienen, dat heeft niks meer met liefhebberij te maken, da's pure handel.